gerwin1 Geplaatst 30 November, 2012 Geplaatst 30 November, 2012 Dag mede Rio bezitters, Eigenlijk vanaf de aanschaf (nu 30000 kilometer) heb ik last van een hinderlijk geluid bij de B-stijl (dat is dus de verticale stijl waar ook je gordelbevestiging aan gemonteerd zit). Het treedt alleen op bij een bepaalde "windhoek" en bij snelheden boven circa 100 kilometer per uur. Het geluid is te omschrijven alsof het licht regent tegen de B-stijl. Dit is dan echter niet het geval. Mijn dealer heeft de deur al opnieuw afgesteld, maar nog is het niet verholpen. Herkennen jullie dit geluid? Zo ja, is er een oplossing voor? alvast bedankt voor de reacties. groeten, Gerwin Quote
Jordan Geplaatst 30 November, 2012 Geplaatst 30 November, 2012 Gerwin. Ik heb daar eigenlijk geen last van. Het geluid van mijn radio komt er bovenuit . Zonder gekheid. Ik geef toe dat de Rio meer last heeft van rijwind 'geluiden' maar storend is het niet. Wel heb ik af en toe de achterramen een klein stukje open. Heb achter geen elektrisch en de kids geven wel eens een duw tegen de hendel. Quote
sarkesteijn Geplaatst 30 November, 2012 Geplaatst 30 November, 2012 Ik heb het aan de rechterkant. Heb nog niet naar een oplossing gezocht want zet nu het geluid wat harder. Quote
gerwin1 Geplaatst 30 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 30 November, 2012 Dag Jordan, volgens mij hebben wij exact dezelfde uitvoering. Eveneens met raamslingers achter, maar verder volgens mij identiek aan de comfortpack. Heb je hem ook bij Haarhuis gekocht? Hoe bevalt ie jou? Ik sta nog steeds te kijken van de souplesse en relatief goede trekkracht die deze 1.1. diesel geeft. Dat met de ramen achter herken ik wel (met kinderen). Gerwin. Ik heb daar eigenlijk geen last van. Het geluid van mijn radio komt er bovenuit . Zonder gekheid. Ik geef toe dat de Rio meer last heeft van rijwind 'geluiden' maar storend is het niet. Wel heb ik af en toe de achterramen een klein stukje open. Heb achter geen elektrisch en de kids geven wel eens een duw tegen de hendel. Quote
Jordan Geplaatst 30 November, 2012 Geplaatst 30 November, 2012 Gerwin. Dat kan idd kloppen ja. Ik heb een zwarte 1.1 CRDI en ben er nu na bij 40.000 km nog steeds dik tevreden over. Hij rijdt lekker stabiel, schakelt vlot en heeft voor een 3 pitter behoorlijk wat trekkracht. Ook ik heb de comfort uitvoering. Eigenlijk zit er alles op wat ik nodig heb en de middenarmsteun is echt ideaal voor langere stukken. Ik vind het een prima auto (met VSM pakket en hopelijk kan ik er nog een paar jaar probleemloos mee vooruit. Maar zo te lezen ben jij ook wel tevreden over de jouwe Quote
Jordan Geplaatst 30 November, 2012 Geplaatst 30 November, 2012 De mijne komt trouwens bij Santing in Vaassen vandaan. Dus niet bij de dealer. Quote
Jordan Geplaatst 30 November, 2012 Geplaatst 30 November, 2012 Dat met de ramen achter herken ik wel (met kinderen). Is altijd even opletten voordat we de wasstraat inrijden. Is een vaste routine geworden. Eerst antenne afschroeven en daarna raampjes checken haha. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.