Jump to content

speciaal luchtfilter

rpg

Recommended Posts

Ik denk dat het niet erg veel uitmaakt.

Ik heb een K&N luchtfilter gehad op mijn passat. daar maakte het ook niet veel uit.

Als het scheeld zou ik ook wel een ander luchtfilter willen.

Mijn verbruik ligt met de 2.4 nu op zo'n 1:6.

Dit zou wel wat minder mogen.

He Vranken

bedankt voor je reactie, ik denk er nog even over na. Lucht filtertje kost al snel 75 euro dus.

Het bezine verbruik van onze sorento is als ik erg netjes rijdt, vele grote weg niet harder dan 130 1:9 soms nog ietsje zuiniger. Ik rij momenteel wel weer op normale Hankook banden,Banden spanning 2,7 bar. Op de winterbanden reed ik ca 1:8

Dus met dit verbruik is wel te leven, al durf ik mijn tank niet helemaal leeg te rijden, want voordat je het weet gooi je er voor 100 euro in.... :-(

groeten uit Pijnacker City

Ruud

Ha Ruud,

Als ik dat verbruik van jou had hoefde ik geen zuiniger luchtfilter. :wink:

Ik rij op goodyear hp banden. Volgens mij zijn het de winterbanden. Maar ja ik heb nu geen andere. en ik ben niet zo tevreden over deze banden dus rij ik ze maar op.

Ik verbruik 1 op 6 op lpg maar het maakt nix uit of ik snelweg of binnendoor rij.

ach ja je moet er wat voor over hebben om sorento te rijden. gelukkig is de benzine niet zo duur.....

groeten Erwin.