Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Interesse peiling elektrisch schuif en kantel dak.

36 leden hebben gestemd

1. 1. Interesse in een elektrisch schuif en kantel dak?

• Ja, Rio 2012 5 deurs
    • Ja, Rio 2012 3 deurs
    • Ja, Picanto 2012 5 deurs
    • Ja, Picanto 2012 3 deurs
    • Ja, Ceed 2012 5 deurs
    • Ja, Ceed 2012 3 deurs (op termijn)
      0
    • Ja, Venga
    • Ja Sportage
    • Nee, speciaal voor de nee stemmers onder ons :)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

In het Rio forum loopt een draadje voor een elektrisch aftermarket schuif en kantel dak. Hieruit lopen een aantal initiatieven voor een inkoop actie.

Nu willen deze mensen graag weten om hoeveel auto's het ongeveer zou gaan zodat er een leuke korting gegeven kan worden.

Mocht je interesse hebben vul dan aub de poll in.

Geplaatst

Misschien ook een optie: NEE!?

Zo weten we wie er allemaal gestemd hebben (ivm compleetheid ed.)

Geplaatst

Als je niet stemt ben je toch automatisch NEE!?

of heb ik dat verkeerd?

Ik vind het zeker interessant

Alleen de kwestie van de koste spelen nog een rol ;)

Geplaatst

Als je niet stemt ben je inderdaad niet geïnteresseerd ;)

Als we een aantal hebben kan de leverancier bekijken wat hij kan doen met de prijs ;)

Speciaal voor de anti/tegen/ nee stemmers een antwoord erbij ;)

Geplaatst

Nou, het meerwerk van ongeveer 50% van de standaard prijs zal bij die ander

ook wel ongeveer 50% zijn schat ik zo., dus om dan uit te komen waar ik het

nog acceptabel vind moet er meer dan 35% korting gegeven worden...

En dat lijkt me HEEL sterk. (Veel) meer dan 10% gaat niet lukkeg schat ik zo...

Geplaatst

Even een update.

Lopen een aantal zaken ben nog in contact met tweetal andere leveranciers.

Tot dusver "concreet" antwoord van 1 leverancier Auto cool comfort in Den Haag.

Hieronder vindt u een overzicht van de betreffende auto’s met de verschillende mogelijkheden met betrekking tot het inbouwen van open daken.

Rio 2012 3 deurs

Hollandia 300 deluxe medium Soft Touch met Rollo met standaard onderschaal € 885,00

Hollandia 300 deluxe medium Soft Touch met Rollo doorbekleed (hemel wordt van nieuwe stoffering voorzien) € 1245,00

Hollandia 500 (dubbeldak) met standaard onderschaal € 1388,00

Hollandia 500 (dubbeldak) doorbekleed (hemel wordt van nieuwe stoffering voorzien) € 1748,00

Rio 2012 5 deurs

Hollandia 300 deluxe medium Soft Touch met Rollo met standaard onderschaal € 885,00

Hollandia 300 deluxe medium Soft Touch met Rollo doorbekleed (hemel wordt van nieuwe stoffering voorzien) € 1245,00

Hollandia 500 (dubbeldak) doorbekleed (hemel wordt van nieuwe stoffering voorzien) € 1748,00

Opmerking

Bij de Kia Rio bestaat de kans dat de onderschaal niet helemaal aansluit op de hemel. Het is mogelijk dat er een kier zichtbaar blijft

hier en daar. (Zie foto)

291Hollandia_300_de_luxe_.jpg

Ceed 2012 5 deurs

Hollandia 300 deluxe large Soft Touch met Rollo met standaard onderschaal € 993,00

Hollandia 400 (vouwdak) € 1309,00

Hollandia 700 trim met rubberrand afwerking (vergelijkbaar fabrieksdak) € 1660,00

Hollandia 700 trim met felsrand afwerking (vergelijkbaar fabrieksdak) € 2443,00

Sportage 2012

Hollandia 700 trim met rubberrand afwerking (vergelijkbaar fabrieksdak) € 1774,00

Hollandia 700 trim met felsrand afwerking (vergelijkbaar fabrieksdak) € 2557,00

De Korting

Afhankelijk van het aantal gegadigden en het type schuifdak, zal de korting tussen de € 40,00 en € 90,00 bedragen.

Geplaatst

En de laatste reacties zijn binnen:

Allereerst Carroof service:

Aller eerst de kia sportage, daar kan maar 1 type dak in IVM profilereng op de dakplaat. ( niet helemaal vlak)

In deze auto, kan alleen de Hollandia H735, en heb dit dak toevallig liggen in demo, gebruikt als demonstratie in een standaard, maar oogt gloed nieuw.

de totale prijs all in is 1250 euro.

De kia Ceed kan voorzien worden van de Hollandia H300midium deluxe met rollo of de Hollandia H300 large deluxe met rollo en kost respektivelijk 675 en 750,- euro al in.

De kia Rio 3 deurs en 5 deurs kan de Hollandia H300 deluxe midium +rollo 675,- euro all in en de H400 classic voor 1000,- euro al in.

of event de Hollandia H500 dubbel slider voor 1200,- euro.

Ik denk dat ik jullie een zeer aantrekkelijk aanbod doe en hoop snel op een serieuse reaktie van de geintresseerde.

Wij verlenen 3 jaar volledige garantie op alle genoemde daken en zou 3 auto,s per dag in kunnen plannen, maar graag in overleg!!!

Dit aanbod geld tot 10 januarie, daar we in het nieuwe jaar nieuwe prijzen hebben.

Geplaatst

Gevolgd door ACE

Ik zag een aantal vragen staan op het forum omtrent de daken leveranciers. Inalfa levert geen daken meer. Hollandia heeft Webasto overgenomen en Webasto is dus de enige. Wij hebben een lange geschiedenis met ze (sinds 1987) en hebben tienduizenden daken ingebouwd voor importeurs (niet gelogen, kijk op onzesite).

Ik ben van de Hollandia 300 Medium Deluxe uitgegaan. Toevallig gister een Picanto 5deurs voorzien van dit dak en dat is geen probleem, zoals eerder vermeld met vervangend spant systeem en nieuwe hemel zijn van de baan.

In de Cee’d, Rio 3/5drs en Picanto 3/5drs is het monteren van het dak ook mogelijk. De extra werkzaamheden van het verwijderen van de spanten, het verlengen van de elektrische draden en het verplaatsen van de binnenverlichting worden niet gerekend.

De Kia Sportage is een ander verhaal. Ik moet precies weten welke uitvoering het is. Want in de Sportage SL is de Hollandia 300 Medium Deluxe niet in te bouwen, wegens ontwerp van de dakplaat. In de Sportage is het wel weer mogelijk.

Wat praktische informatie;

- 10 jaar garantie op de montage

- 3 jaar garantie op het dak

- Minimaal 10 jaar onderdelen gegarandeerd

- Wij kunnen er 6 op een dag doen

- We hebben hele goeie koffie

De prijs die ik eerder heb afgegeven van €695,00 (10% korting) blijft de Kia club standaard prijs. Als jullie besluiten om met een groep te komen, willen wij 10% extra korting geven en dat gaat als volgt; 10 auto’s betalen €695,00 en de 11de is gratis. Dat verrekenen jullie onderling.

En by the way, wij willen het wel de kwaliteit hoog houden, we hebben het anders gezien in dit topic.

Geplaatst

Even een vergelijk/ samenvatting:

Voor de H300 Deluxe medium gebaseerd op de aantallen van de poll:

Auto cool: 885 korting 40 tot 90 maakt 845/795 (all-in)

Car Roof service: 675 (all-in)

ACE: 695 (10 of minder) 632 (indien elfde auto) (all-in)

All-in: incl extra werkzaamheden van het verwijderen van de spanten, het verlengen van de elektrische draden en het verplaatsen van de binnenverlichting en microfoon etc etc.

Ceed heeft nog andere opties qua dak en ook de sportage kan nog een ander dak krijgen maar deze daken neem ik even niet mee in de vergelijking.

Geplaatst

Nog een reactie van webasto zelf:

Op de lijst die u van mij heeft ontvangen krijgt iedere “Kia – inbouw” van jullie vereniging een korting op de totale inbouw van 10%.

Dit wel onder de voorwaarde dat de inbouw in Kampen plaatsvindt.

Op uw vraag om hier een dag voor in te plannen zal lastig zijn. Wij kunnen namelijk niet meer dan 1 dak per dag inbouwen. Afhankelijk van het type dak heel misschien 2, maar dat is ook maximaal.

Het is voor ons geen probleem om verschillende dagen in te plannen.

Wij hopen jullie hiermee een passende aanbieding te hebben gedaan en ik zie dan ook graag uw reactie tegemoet.

Mocht u nog vragen hebben dan verneem ik dat graag.

De pdf.

Geplaatst

İk wil wel instemmen op de Kia Sportage Zonnedak!

Maar is een demodak ?? Dat begryp ik niet zo weet iemand hiervan?

En waarom zit er zoveel prijsverschil??

€1770 euro, €2550 euro en €1250??? İk begryp het niet meer??

Geplaatst

Minder dan 700 all-in klinkt interessant... wie heeft voor deze bedragen nog steeds interesse? (persoonlijk vind ik dit nog veel geld voor iets wat geen Must-have is)

• 2 weken later...
  • 7 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...