rinuszoetebier Posted December 9, 2012 Posted December 9, 2012 Hoi, Ik heb in een eerder topic het spuiten van mijn nieuwe 17" velgen laten zien. Hierbij het eindresultaat met 265.65.17 general grabbers at2.Deze banden moeten volgens de dealer 45000km meegaan en hebben ook een snow aanduiding, geen gedoe meer met winterbanden dus. Daarnaast Ik heb ook een bumper opzetstuk geinstalleerd. moest wel wat aan de binnenkant doen op deze banden passend te maken, de auto staat nu +/- 2 cm hoger. Ik ga van het voorjaar nog een 2inch lift erop zetten. 1 Quote
kiaso Posted December 20, 2012 Posted December 20, 2012 Dit is de beste band voor Sorento, nooit meer wissel per seizoen: QUATRAC 3 SUV De Quatrac 3 SUV is gebaseerd op de sterke punten van de Quatrac 3. Het extra brede loopvlak zorgt voor een betere wegligging en biedt meer stabiliteit met behoud van comfort. Door de dubbele rayon karkaslaag en een extra stevige gordel, heeft de band een hoger draagvermogen waardoor deze zeer geschikt is voor de zwaardere SUV-auto’s. Het opvallende asymmetrische, niet richtingsgebonden profiel met gescheiden zomer- en winterzijde biedt onder alle weersomstandigheden veiligheid en comfort. De Quatrac 3 SUV heeft uitstekende handlingeigenschappen op zowel nat als droog wegdek. Het is een 4-seizoenen SUV-band met een perfecte grip en een groot lossend vermogen, waardoor deze voor zowel verharde weg als outdooromstandigheden geschikt is. Quote
Recommended Posts