Gonewiththewind Posted December 16, 2012 Posted December 16, 2012 hoi ik heb een setje jbl gto528 liggen om in te bouwen in de deuren achter maar daarvoor zoek ik tips foto's alles wat kan helpe is welkom!! alvast bedankt Grtzzzz Quote
ghost13 Posted December 19, 2012 Posted December 19, 2012 welk jaar is je picanto? ik zelf heb namelijk een picanto uit 2007 en daar zijn geen montage ringen voor te krijgen, althans zover ik heb gezocht... de gaten in mijn achterdeuren waren iets meer dan 16 cm dus im heb er 17 cm pioneer speakers in gezet (heb gaten geboord in de deur) mijn advies die ik je kan geven mdf ringen maken! is even werk maar geeft het beste resultaat ben namelijk nu zelf ook bezig met het frezen van ringen. Quote
Gonewiththewind Posted December 30, 2012 Author Posted December 30, 2012 is van het jaar 2012 nieuw model vijf deurs. Kan ik de originele ringen houden na het verwijderen van de rivets? nog een vraagje of iemand weet hoe de bedrading loopt naar de speakers in de deuren? Van Radio to speaker?? die ringen waarover je praat kan je online bestellen ....lijkt me makkelijker grtzzz Quote
eugen Posted December 30, 2012 Posted December 30, 2012 bedrading loopt van de speaker naar een stekkerverbinding bij het deurrubber , die kan je loshalen Quote
Picawhite Posted January 22, 2013 Posted January 22, 2013 Zit ook met een vraag ? wat kan ik nou het beste monteren: losse tweeters en woofers etc. of gewoon 3 weg speakers en dit betreft zowel voor als achter , zou dit nog uitmaken voor het geluid zelf. Mvg.Jan Quote
eugen Posted January 22, 2013 Posted January 22, 2013 Dat hangt er vanaf of je de originele stereo houdt , doe je dit niet dan zou ik voor 2 weg en achter 3weg speakers doen , dan is je geluid prima. Als je de originele stereo behoudt dan heeft achter niet heel veel nut , de originele stereo stuurt bijna geen signaal naar achter. Quote
Picawhite Posted January 22, 2013 Posted January 22, 2013 Ben wel aan het zoeken naar een navi-dvd ,heb er al een gezien maar de prijs he. Wil dus wel een andere radio er in. Quote
martijnb Posted January 22, 2013 Posted January 22, 2013 We hebben vorige week onze picanto opgehaald, en willen ook andere speakers inbouwen. De bedoeling is om voor een composet van 13 cm in te bouwen van jbl, en achter een composet van 16 cm ook van jbl. In eerste instantie met de orginele radio maar dan wel met een versterker ertussen, maar als het dan nog niet klinkt zijn we aan het nadenken over een andere radio. Speakerringen zijn te bestellen op internet. Quote
icerabbit Posted May 20, 2013 Posted May 20, 2013 Ik heb een vijfdeurs Picanto uit 2013 en wil o.a. de achterspeakers in de deuren vervangen. Heb je achter het originele rooster voldoende inbouwruimte? Ik heb min of meer gekozen voor een setje Rockford Fosgate Prime R1653 speakers, maar voordat ik die ga bestellen wil ik enige zekerheid. Zouden de uitstekende tweeters problemen geven tijdens monteren? Dit bedoel ik: http://tiny.cc/brdexw En zo zien ze er uit: http://tiny.cc/o1dexw Quote
xtra40 Posted May 20, 2013 Posted May 20, 2013 Die zelfde heb ik gisteren in een Rio ongebouwdvklonkdn erg goed En deze passen prima achter in de Picanto deur zonder problemen Quote
icerabbit Posted May 20, 2013 Posted May 20, 2013 Bedankt voor je reactie. Ik ga ze meteen bestellen Quote
Recommended Posts