Albert jan & Brigitte Geplaatst 20 December, 2012 Geplaatst 20 December, 2012 Hallo, Dit zal misschien al eens de revu zijn gepasseerd maar ik kon het nergen vinden. Mijn ouders hebben sinds een aantal weken een nieuwe picanto, iedere keer als ze de auto uitzetten en vervolgens daarna weer een keer starten begint de USB stick weer met het eerste nummer. Dus als je zoals mijn ouders niet veel en ver rijd hoor je alleen de eerste nummers op een stick Ik weet dat bij de nieuwe ceed en de rio de stich gewoon begint waar je ooit bent gebleven. Is dit een probleem bij de picanto, of is hier wat anders aan de hand. Help!! Quote
eugen Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 dit zal een geïsoleerd probleem zijn , toen ik de originele radio erin had zitten ging die verder waar die gebleven was op de stick Quote
jstalknecht Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 Ik heb zelf ook een Kia Picanto en luister ook 80% naar mijn muziek die op mijn USB staan en ik heb nergens last van. Alleen als ik mijn USB eruit haal en er weer opnieuw in stop begind ie weer van voor af aan maar dat is normaal, Quote
pica3deur Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 Indeling van de mapstructuur misschien? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.