willem.l Posted August 14, 2008 Posted August 14, 2008 Hallo allen Ben nieuw hier, heb nu ongeveer 2.5 mnd. een Picanto LX van dec. 2005. Een smetteloos karretje! Rijd perfect, stuurd strak en zit lekker. Zit een fijne radio met ingebouwd nav. syst. in. Benzine verbruik is mij in tegenstelling tot andere horror verhalen niet tegen gevallen. Een snelwegrit over 300km 1 op 20,7 Daarna alleen 3 mix ritten gereden tot de tank 3/4 leeg was 1 op 17,6 1 op 17,4 en 1 op 17,2. Wat vooral prettig is, zijn de vele opberg vakje in de wagen. Heb daarvoor altijd middenklassers gehad die dit bij lange na niet hadden. Ik heb bv. nog nooit een auto gehad waar je een flinke paraplu onder het stuur kwijt kon, moest altijd in de kofferbak. Ook had ik altijd een doos met sleepkabel, driehoek, startkabels in de koffer staan, nu gaat alles keurig onder in de bergruimte. Heb er wel een lekker zonnedakje in laten zetten. Deze auto is voor het gewone dagelijkse werk, voor de feest ritten hebben we een MGB van 1978, als je daar flink mee rijdt dan 1 op 10. Nee we zijn zeer content met de KIA Quote
El-Rio-Grande Posted August 17, 2008 Posted August 17, 2008 Gefeliciteerd met jullie Kia aankoop. Vele veilige en comfortabele kilometers gewenst en welkom op het Forum. Groet, Peter Quote
Recommended Posts