Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Kia Rio Superpack 1.2

Bouwjaar 2012

Ik heb een set stalen velgen met winterbanden gekocht zonder wieldoppen. Maar bij nader inzien. Vind ik het niet uitzien. Dat komt o.a. door de roestvorming bij de naafgaten. Wie weet waar ik originele 15 inch wieldoppen van een Kia Rio kan kopen tegen een zacht prijsje?

Groetjes,

Ted

Posted

als je originele Kia moeren erbij hebt, zou ik voor de orignele doppen gaan, dan worden ze hiermee gelijk vastgezet en dus niet gejat :wink:

Posted

Ik heb nu nog de originele Kia wieldoppen op m'n winterbanden zitten, maar ik wil eigenlijk zwarte hebben en deze dus weg doen.

Van mij mag je ze voor een zacht prijsje overnemen?

Posted

Ik heb nu nog de originele Kia wieldoppen op m'n winterbanden zitten, maar ik wil eigenlijk zwarte hebben en deze dus weg doen.

Jesse waarom weg doen? Met plastidip kun je ze zwart maken. Lees maar eens verder op dit forum bij het lijntje plastidip.

Posted

Welke wieldoppen heb je?

Posted

Jordan bedankt voor de tip!

Dan verkoop ik ze helaas toch niet, maar ga ik ze bewerken met plasidip

Posted

Jordan bedankt voor de tip!

Dan verkoop ik ze helaas toch niet, maar ga ik ze bewerken met plasidip

Graag gedaan Jesse.

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar mede-forummers wel en die geven alleen goede berichten.

RB heeft zijn LM velgen bewerkt met zwarte plastidip en ziet er goed uit. Maar ik heb ook iemand gezien die de sierdoppen onder handen heeft genomen. Kan alleen de link niet meer vinden. Hier wel een linkje naar RB http://www.kiaclub.nl/topic/10240-rbs-white-rio-project-update-velg-gespoten/page__st__120

Sorry Tedje

Posted

Graag gedaan Jesse.

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar mede-forummers wel en die geven alleen goede berichten.

RB heeft zijn LM velgen bewerkt met zwarte plastidip en ziet er goed uit. Maar ik heb ook iemand gezien die de sierdoppen onder handen heeft genomen. Kan alleen de link niet meer vinden. Hier wel een linkje naar RB http://www.kiaclub.n...n/page__st__120

Sorry Tedje

ja ik heb mijn wieldoppen met plastidip gespoten zie fotoGroteFoto-UMHU6HDH.jpg

Posted

Dankjewel Cees

Sorry was vergeten dat jij diegene was die de doppen gespoten had.