Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Gezocht wieldoppen 15 inch!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kia Rio Superpack 1.2

Bouwjaar 2012

Ik heb een set stalen velgen met winterbanden gekocht zonder wieldoppen. Maar bij nader inzien. Vind ik het niet uitzien. Dat komt o.a. door de roestvorming bij de naafgaten. Wie weet waar ik originele 15 inch wieldoppen van een Kia Rio kan kopen tegen een zacht prijsje?

Groetjes,

Ted

Geplaatst

als je originele Kia moeren erbij hebt, zou ik voor de orignele doppen gaan, dan worden ze hiermee gelijk vastgezet en dus niet gejat :wink:

Geplaatst

Ik heb nu nog de originele Kia wieldoppen op m'n winterbanden zitten, maar ik wil eigenlijk zwarte hebben en deze dus weg doen.

Van mij mag je ze voor een zacht prijsje overnemen?

Geplaatst

Ik heb nu nog de originele Kia wieldoppen op m'n winterbanden zitten, maar ik wil eigenlijk zwarte hebben en deze dus weg doen.

Jesse waarom weg doen? Met plastidip kun je ze zwart maken. Lees maar eens verder op dit forum bij het lijntje plastidip.

Geplaatst

Welke wieldoppen heb je?

Geplaatst

Jordan bedankt voor de tip!

Dan verkoop ik ze helaas toch niet, maar ga ik ze bewerken met plasidip

Geplaatst

Jordan bedankt voor de tip!

Dan verkoop ik ze helaas toch niet, maar ga ik ze bewerken met plasidip

Graag gedaan Jesse.

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar mede-forummers wel en die geven alleen goede berichten.

RB heeft zijn LM velgen bewerkt met zwarte plastidip en ziet er goed uit. Maar ik heb ook iemand gezien die de sierdoppen onder handen heeft genomen. Kan alleen de link niet meer vinden. Hier wel een linkje naar RB http://www.kiaclub.nl/topic/10240-rbs-white-rio-project-update-velg-gespoten/page__st__120

Sorry Tedje

Geplaatst

Graag gedaan Jesse.

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar mede-forummers wel en die geven alleen goede berichten.

RB heeft zijn LM velgen bewerkt met zwarte plastidip en ziet er goed uit. Maar ik heb ook iemand gezien die de sierdoppen onder handen heeft genomen. Kan alleen de link niet meer vinden. Hier wel een linkje naar RB http://www.kiaclub.n...n/page__st__120

Sorry Tedje

ja ik heb mijn wieldoppen met plastidip gespoten zie fotoGroteFoto-UMHU6HDH.jpg

Geplaatst

Dankjewel Cees

Sorry was vergeten dat jij diegene was die de doppen gespoten had.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...