Administrators Jheroen Posted January 3, 2013 Administrators Share Posted January 3, 2013 Hallo Rietje, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Rietje is lid geworden op 3 januari 2013 - 15:28. Bekijk Rietje's Profiel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rietje Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen. Ik ben 'Rietje', woonachtig in het Groene Hart. Mijn man en ik hebben onlangs een Kia Rio 1.2 Pluspack (kleur Wendy Brown) besteld. Op dit moment rijden we in een Citroen Xsara Picasso, maar die loopt nogal in de kosten. Hij is uit 2001 en om de haverklap gaat er wel iets kapot. Ik ben blij als hij het nog 3 weken uithoudt We gingen dus op zoek naar iets nieuwers, kleiners en zuinigers. En zo kwamen we uit bij de Rio. We hebben ook een proefrit gemaakt in een Ford Fiesta, maar daar hadden we beide geen klik mee. Dit wordt onze eerste nieuwe auto ooit, dus we zijn benieuwd. In ieder geval heb ik op dit forum al heel veel nuttige dingen gelezen, en ook veel mooie foto's gezien! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Het is nog wel drie weken wachten maar toch alvast veel plezier met de nieuwe Rio toegewenst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Brouns Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Welkom en veel leesplezier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rietje Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Dank jullie wel! En Jim Brouns, ik zag dat je ook een Rio in Wendy Brown hebt. Krijg je veel reacties op de kleur? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Brouns Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Veel mensen kijken wel raar als je verteld dat de kleur Wendy Brown is, ze kunnen zich er dan weinig bij voorstellen. Als ze de auto zien vinden ze het allemaal een mooie kleur. Staat ook goed bij de auto. Mijn vrouw en ik vonden dit ook direct de mooiste kleur. En gelukkig kon de dealer voor de 1 juli leveren ( einde mei besteld) veel plezier ermee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 @Rietje, Welkom op dit forum en alvast veel rijplezier en veilige kilometers met de Rio. Nog even wachten (hoe lang) en dan kan het genieten beginnen . Wendy brown is idd een mooie kleur voor de Rio. Als de nieuwe aanwinst binnen is zien wij natuurlijk graag foto's. Grtz. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts