jvdpol Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Is er een plek waar ik de beschikbare service bulletins voor de Rio kan vinden. Heb op google enkele sites gevonden maar daarop zijn niet de tsb's te vinden die hier gepost zijn. Mocht er geen online optie zijn is het dan een idee om de tsb's in dit draadje te verzamelen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Firefighter Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Bij de dealer. Daar is alles aanwezig. Als je voor een beurtje een afspraak maakt geeft het systeem zelf aan of er een campagne op je auto loopt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rio_Brazil Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Bij de dealer. Daar is alles aanwezig. Als je voor een beurtje een afspraak maakt geeft het systeem zelf aan of er een campagne op je auto loopt. Helaas niet altijd.. mijn dealer wist het bestaan niet van de cruise-control update, het TSB heb ik ze zelf moeten toezenden (met dank aan dit forum) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackviper Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Daar heb ik het zelf ook al eens overgehad. Heb toen gevraagd of de contactgroep dit wou opnemen om dit te corresponderen middels mijn kia. Tot nu toe nog niets mee gedaan. Zal ook wel niet gebeuren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Wij hebben dit zeker als KCG voorgelegd, maar KMNL verwijst de klant door naar de dealer. Hij kan dan je auto uitlezen. Is natuurlijk wel begrijpelijk, om zo onnodige onrust bij de klant te voorkomen. Er bestaat alleen zoiets als autorecall alwaar je je kenteken kunt intoetsen en zien of er een recall is voor jouw auto. Maar dat bedoelen jullie natuurlijk niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackviper Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Ik bedoelde ook niets gedaan vanuit Kia. Niet vanuit de KCG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Owkeej.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jvdpol Posted January 8, 2013 Author Share Posted January 8, 2013 Helaas niet altijd.. mijn dealer wist het bestaan niet van de cruise-control update, het TSB heb ik ze zelf moeten toezenden (met dank aan dit forum) Dit is dus idd precies waar ik op doelde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts