AJ Mol Geplaatst 12 Februari, 2005 Geplaatst 12 Februari, 2005 Kia wil dit jaar een Beachevent organiseren voor de Kia-rijders. Kia doet dit in samenwerking met Bob de Jong. Dit Event zal plaatsvinden in mei of juni en de locatie is waarschijnlijk Scheveningen. Kia heeft aan Kia Club Nederland gevraagd of wij hieraan mee willen werken. Uiteraard gaan we dat doen. Tijdens de ledenvergadering op vrijdagavond 25 februari zal Simone van Es van Kia hier het een en ander over vertellen. Dus als je belangstelling hebt en je wilt hieraan mee werken, kom dan ook naar de ledenvergadering van de Kia Club.
michel-463 Geplaatst 21 Maart, 2005 Geplaatst 21 Maart, 2005 Dag Andre, Ik heb interesse om mee te gaan met het beach event, wil je me op de hoogte houden, op welke dag gaat het plaatsvinden?? Grt:
AJ Mol Geplaatst 22 Maart, 2005 Topic Starter Geplaatst 22 Maart, 2005 Natuurlijk heb je interesse. Wij ook. Maar helaas weten we nog steeds niet wat er precies gaat gebeuren. Simone van Es heeft mij op de dag van de ledenvergadering gebeld, dat zij nog volop bezig waren met de voorbereidingen. Zij konden nog niets over het Event vertellen. In iedere geval wordt het geen Beachevent in Scheveningen. Ik denk dat ze er geen vergunning voor konden krijgen. De nieuwe locatie wordt vermoedelijk de Beekse Bergen. Ik neem aan dat ze nog aan het onderhandelen zijn. Ook een datum staat nog niet vast. We zullen moeten afwachten. Zodra er meer nieuws is zullen we jullie op de hoogte houden. Wij zijn ook nieuwsgierig, al begint de tijd te dringen.
michel-463 Geplaatst 22 Maart, 2005 Geplaatst 22 Maart, 2005 Bedankt andre voor de informatie , en we wachten nog geduldig af, de beekse bergen kan ook heel mooi zijn, of de drunense duinen, dit is ook een grote zandvlakte waar oefeningen werden gehouden voor militairen. Grt.
AJ Mol Geplaatst 31 Maart, 2005 Topic Starter Geplaatst 31 Maart, 2005 De datum van het Kia Beachevent is bekend. Kia organiseert dit evenement op ZONDAG 5 JUNI en zal plaatsvinden op de Beekse Bergen. Nieuws hierover zal via het blad ViaKia en eventueel nieuwsbrieven volgen. In ieder wordt het geheel georganiseerd door Bob de Jong. Er zijn zandpaden om te rijden, er kan in het terrein worden gereden, er is van alles te beleven en te zien. Wat wij als club nog verder kunnen betekenen is nog niet bekend. Uiteraard staan we daar met een stand. Wordt vervolgd.
Tazteam Geplaatst 24 April, 2005 Geplaatst 24 April, 2005 Is er al meer bekend wat de Kia Club Nederland aan bijdrage gaat leveren aan dit Beach event?? Want alleen dat de Kia rijders gratis naar dit event kunnen gaan is voor ons geen reden om te komen, zelf willen wij ons wel inzetten om de club verder te promoten. Wij wonen op steenworp afstand van Beekse Bergen, dus als je ons nodig hebt.................. We horen het wel. Philip, Agnes en Sebastiaan
AJ Mol Geplaatst 26 April, 2005 Topic Starter Geplaatst 26 April, 2005 Philip wij weten net zoveel als jij. Iedereen heeft een standaad uitnodiging gehad via het blad ViaKia. Alhoewel ik onze hulp een aantal weken geleden nog had aangeboden en maanden geleden Kia onze hulp had gevraagd, heb ik omtrent dit Event van Kia nog niets gehoord. Wij wachten af.
Tazteam Geplaatst 26 April, 2005 Geplaatst 26 April, 2005 Wij geven ons zelf maar op voor de "Kia Shine Show". Hopelijk vinden ze onze auto bijzonder genoeg om deel te mogen nemen. Want zoals nu bekend is, wordt het evenement toch voor een overgroot deel interessant voor de 4x4 rijders. We hebben de vrijkaarten al binnen, dus de voorpret kan beginnen, we kunnen bijna niet meer wachten.........................
AJ Mol Geplaatst 27 April, 2005 Topic Starter Geplaatst 27 April, 2005 Ja, het loopt niet over van de Kia gerelateerde zaken. Ik had eigelijk meer verwacht. Zeker ook voor de andere Kia rijders. Maar volgens mij willen ze ons alleen maar bedanken voor het kopen van een Kia.
xurf4xs Geplaatst 28 April, 2005 Geplaatst 28 April, 2005 Ik heb e.e.a. gelezen in het Kia blad over het Beach-Event. Zoals velen, had ik een andere voorstelling van het Beach-Event. Neemt niet weg dat Kia probeert iets leuks te doen voor de kopers van deze auto's, maar e.e.a. klinkt niet erg overtuigend en interessant. Wat mij betreft zal ik niet naar deze dag komen. Ik ben bang dat dit een grote teleurstelling wordt. Ik krijg de indruk dat dit meer een event is voor kinderen, dan voor de bestuurders zelf. OK, het is ook mogelijk om Offroad te rijden, maar als er veel mensen komen, kan je ervan uitgaan dat je uren moet wachten voor je aan de beurt komt. Nee, laat maar. Ik hoop voor de mensen die wel naar het event gaan, dat ze een hele leuke dag beleven.
scorpioshuma Geplaatst 29 April, 2005 Geplaatst 29 April, 2005 Ik weet niet wanneer jullie het blad van KIA hebben ontvangen, maar wij hebben nog helemaal niets ontvangen. Hoop dat dit nog wel komt, kunnen we ons ook even inlezen.
Tazteam Geplaatst 29 April, 2005 Geplaatst 29 April, 2005 Ik weet niet wanneer jullie het blad van KIA hebben ontvangen, maar wij hebben nog helemaal niets ontvangen.Hoop dat dit nog wel komt, kunnen we ons ook even inlezen. Rij even langs je Kia dealer, want daar liggen ook de ViaKia's. Misschien is dit de snelste manier om hem in huis te krijgen. Philip
scorpioshuma Geplaatst 29 April, 2005 Geplaatst 29 April, 2005 ben er toevallig vandaag geweest en heb hem opgehaald. Zoals jullie al zeiden is er weinig te doen als niet 4x4 rijder, alleen leuk voor onze dochter. Denk dan ook dat wij niet komen, is voor ons toch 1,5 uur rijden heen en 1,5 uur terug. De enige reden voor mij om te gaan zou zijn om jullie picanto te zien Tazteam
Gast B.Koomans Geplaatst 30 April, 2005 Geplaatst 30 April, 2005 Ook voor de Sorento rijders is er volgens mij niet veel te halen. Het is denk ik meer een goedkoop dagje Beekse Bergen? Weet jij, Andre hoe het er wb terreinrijden uit gaat zien? Bas Koomans Haarlem.
AJ Mol Geplaatst 30 April, 2005 Topic Starter Geplaatst 30 April, 2005 Wat ik weet is dat een plaatselijke 4x4 vereniging is ingehuurd om een beetje de basisprincipes van het terreinrijden bij te brengen. Bij veel bezoekers zal dit niet echt uitgebreid zijn en haalt het natuurlijk niet bij een cursus terreinrijden waar je een hele dag mee bezig bent. Verder heeft het terrein wat onverharde paden door het bos heen. Men kan dus een beetje vrij terreinrijden. Ook een modderbak is aanwezig, maar daar komen wij niet doorheen. Ik zelf ben er in 1999 wel eens geweest. Een oude skihelling werd gebruikt om terrein te rijden. Ik weet niet of deze nog bestaat. Ik dacht het niet. Voor de rest zijn er wat paden die langs en door het water lopen. Of deze nog bestaan weet ik niet.
Tazteam Geplaatst 30 April, 2005 Geplaatst 30 April, 2005 Nu heet het KIA Beach event, maar had ook elk ander merk voor in de plaats kunnen staan, maar kop op, laat de moed niet zakken en kom allemaal naar dit event, maken wij er zelf toch gewoon een gezellige dag van. Misschien een tip om de leden van Kia Club Nederland bij elkaar te zetten op het terrein en dan de club promoten, bbq erbij en hopelijk een lekkere temperatuur, misschien nog meer ideeen................................... Ik zorg wel voor de muziek Tijdens de 1e ledenvergadering werd toch al gesproken om leden te werven voor de KCN, en dit lijkt mij het moment om hier dankbaar gebruik van te maken, immers zoveel Kia rijders zal je nooit meer bijeen krijgen. Hoe dan ook, wij zijn erbij
michel-463 Geplaatst 30 April, 2005 Geplaatst 30 April, 2005 En ook ik zal van de partij zijn want zo'n dag is gezellig voor iedereen. En bij een kia club horen alle soorten auto's, zowel 4x4 als de overige modellen. er moet dus rekening gehouden worden met iedereen, en dan kan je niet de hele dag in het terrein zitten.. Grt
AJ Mol Geplaatst 30 April, 2005 Topic Starter Geplaatst 30 April, 2005 Uiteraard is Kia Club Nederland aanwezig. Zo'n club mag natuurlijk niet ontbreken, echter we hadden wat meer verwacht op autogebied. Overigens zouden we ook meehelpen aan dit evenement, maar nog steeds geen uitnodiging gehad. We weten dus ook niet waar we aan toe zijn, ondanks onze contacten bij Kia. Zelf Bob de Jong ken ik persoonlijk, maar ook uit deze hoek hebben we nog geen info gehad. Ik denk dat ze de tijd te krap hebben genomen om te organiseren en er een hoop energie in andere zaken gaat zitten. Zelf heb ik met Opel Nederland twee grote weekenden georganiseerd. Op de Maasvalkte en Biddinghuizen. Hier waren de Opel club en de dealers zeer bij betrokken. Ik hoop dat wij ook nog iets mogen betekenen, maar dan wel met alle leden en forumbezoekers.
Tazteam Geplaatst 30 April, 2005 Geplaatst 30 April, 2005 Zo'n club mag natuurlijk niet ontbreken, echter we hadden wat meer verwacht op autogebied. Het enige wat wij kunnen bieden is een auto-race-game voor de Playstation 1. Kunnen we een eigen competitie in onze auto beginnen, 2 spelers op 2 schermen, moet kunnen lijkt mij Of we kunnen een dvd'tje kijken met auto's, blijft het toch een beetje op het gebied van auto's.
AJ Mol Geplaatst 2 Mei, 2005 Topic Starter Geplaatst 2 Mei, 2005 Vandaag heeft iemand van Kia Nederland mij gebeld. Er kwamen nogal wat vragen richting Kia, die hij niet kon plaatsen. Ik heb hem verteld wat zo nu en dan ter sprake kwam op het forum. Dat men meer verwacht had op autogebied. Was nu niet het doel, maar men zou het meenenemen voor een volgend Event. Kia wil iedereen gewoon een gezellige dag geven. Weg uit de sleur en genieten van de diverse optredens. Natuurlijk ook wat terrein rijden in de bossen en de korte cursus 4x4-rijden. Mogelijk wordt dit nog wat uitgebreid. Ik wordt hier van op de hoogte gehouden. Morgen gaat Kia nog even ter plekke kijken. Meteen gevraagd of ze voor Kia Club Nederland een plaatsje willen reserveren. Een stand of iets dergelijks. Wat momenteel nog tegen viel zijn de aanmeldingen voor de Kia Shine Show. Kia vraagt aan ons om hier aandacht aan te geven. Kia zegt dat bij de club al een aantal fraaie wagens rondrijden. Ik vind dat we deze uitdaging aan moeten gaan en proberen 20 auto's bij elkaar zien te krijgen. Ik heb daarom ook gevraagd of wij in deze buurt in een stand mogen staan. Lijkt me een prachtiege locatie om leden te werven waar alle modellen van Kia pronken. Dus heb je een mooie wagen of een uitgebreide installatie, meld je dan aan bij de dealer. Tazteam voorop met de muziek gevolgd door de wagens, van Michel, Scorpishuma, Julian, Jos, Yunicx en alle anderen die in hun mooie Rio, Carens, Cerato, Sportage, enz rijden. Er rijden heel wat mooie wagens rond dus meld je aan op het forum, bij de dealer of stuur naar ons een email.
Tazteam Geplaatst 2 Mei, 2005 Geplaatst 2 Mei, 2005 Wij hebben ons aangemeld voor de Kia Shine Show, maar tot op heden nog niets vernomen van Kia Beach Event. Hopelijk wachten ze niet tot het laatste moment met de nodige info. Maar we houden moed, en hopen op een grote opkomst voor deze dag.
Tazteam Geplaatst 3 Mei, 2005 Geplaatst 3 Mei, 2005 Beste Kia rijder(ster), Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw inschrijving voor 1 of meerdere onderdelen van het Kia Beach Event in de Beekse Bergen op zondag 5 juni aanstaande. Vanaf 20 mei krijgt u van ons een uitgebreide instructie hoe, waar en op welk tijdstip u zich moet melden. Heel graag tot ziens op 5 juni! Met vriendelijke groet, Kia Nederland B.V. Dit is het meest standaard briefje wat ik ooit heb ontvangen, maar beter iets dan niets.
Tazteam Geplaatst 25 Mei, 2005 Geplaatst 25 Mei, 2005 Net contact gehad met het evenementenburo die het Kia Beach Event regelen. Helaas GEEN goed nieuws: Kia Shine Show gaat NIET DOOR. Dit ivm weinig animo om dit alsnog te regelen. Wie heeft zich dan wel gemeld om aan dit onderdeel deel te nemen? Geef even een mailtje via PB en dan proberen wij vanuit hier nog iets te regelen. Wordt er eindelijk iets georganiseerd,................eindigd het uit op niets Als wij de auto op de parkeerplaats kunnen zetten en alleen maar binnen kunnen om het park te bezoeken.....................jammer maar dan komen wij echt niet. Vrijdag hopen wij meer van dit buro te horen. Philip en Agnes
Tazteam Geplaatst 26 Mei, 2005 Geplaatst 26 Mei, 2005 UPDATE: Vandaag van evenementen buro bericht gehad: We hebben een plaatsje gekregen bij de Kia Club, en er worden zelfs dranghekken geplaatst. Maar de echte Shine Show is afgelast . CU bij Kia Beach Event
Aanbevolen Berichten