Administrators Jheroen Posted January 6, 2013 Administrators Posted January 6, 2013 Hallo RobbertEHV, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. RobbertEHV is lid geworden op 4 januari 2013 - 18:43. Bekijk RobbertEHV's Profiel Quote
RobbertEHV Posted January 6, 2013 Posted January 6, 2013 Hallo, Ik ben Robbert, in 1985 geboren in Eindhoven en daar woon ik nog steeds. Ik heb me hier aangemeld omdat ik over enkele dagen ook een Kia ga rijden, namelijk een Kia Picanto van 2011 met 'nog maar' 31.500 KM op de teller. Deze heb ik ingeruild op mijn -nu nog huidige auto- Subaru Impreza GT Turbo. Motorisch mag dat misschien een stap('je') achteruit zijn, maar qua luxe denk ik van niet. En in de portomonnee zal het wellicht ook een paar stuivers schelen. M'n hobbies zijn onder meer het bezoeken/suporteren van de Rallysport, en ook bezoek ik graag dierentuinen en pretparken. Als combinatie daaroverheen maak ik daar ook nog eens graag foto's van. Later dus meer over de Picanto als ik hem eenmaal heb, misschien dat het voor nu wel leuk is om in ieder geval wat plaatjes te laten zien van m'n huidige auto (in combinatie met een van mijn hobbies, pretparken) En dan de Picanto die nu nog bij de garage staat: Later wellicht meer. Quote
Jim Brouns Posted January 9, 2013 Posted January 9, 2013 Welkom en veel plezier met de nieuwe aanwinst. Quote
Specialmade Posted January 9, 2013 Posted January 9, 2013 @RobertEHV, Welkom op dit forum en veel rijplezier en veilige kilometers met je nieuwe aanwinst. Wel een hele verandering om van een Impreza naar een Picanto te gaan. Zal idd wel wat pk's schelen maar dat doet niets af aan het rijplezier van de Picanto. Hoop dat je niet gaat rallyrijden met de Picanto want dan hebben de tegenstanders geen enkele kans meer . Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Havelaar Posted January 13, 2013 Posted January 13, 2013 Ha Robbert, Ook welkom hier! Ik heb wat aan foto's geupload naar het Sub-Club forum van de custom made RVS uitlaat van onze Picanto. Ik zal kijken of ik daar een topic over kan vinden, of ga aanmaken, want dit is ook wel leuk voor de andere Kia-fans om te zien.. PS 1: Als ik het goed begrijp moet er ook een fotalbum zijn in/bij dit forum. Helaas kan ik dat niet vinden. PS 2: De foto's heb ik net even geplaats in het welkomsttopic: http://www.kiaclub.nl/topic/11614-welkom-bij-kiaclub-nederland-havelaar/ Quote
Recommended Posts