Administrators Jheroen Geplaatst 8 Januari, 2013 Administrators Geplaatst 8 Januari, 2013 Hallo Vissie1990, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Vissie1990 is lid geworden op 8 januari 2013 - 22:10. Bekijk Vissie1990's Profiel Quote
vissie1990 Geplaatst 8 Januari, 2013 Geplaatst 8 Januari, 2013 Goedenavond mede Kia rijders. Ik ben sinds oktober 2012 de trotse eigenaar van een nieuwe Kia Picanto 1.2 CVVT PlusPack. Ik heb hiervoor een Peugeot 206 2.0 gereden. Ik heb gekozen voor de Picanto vanwege z'n mooie lijnen, goede rij-eigenschappen en de lange garantie. Ik rij de Picanto nu ongeveer 3 maanden en hij bevalt super. Verbruik is iets minder als de opgave van Kia maar met een gemiddeld gebruik van 1:18 hoor je mij niet klagen. Zeker aangezien ik best wel redelijk sportief rijgedrag heb. Ik heb me hier niet zo zeer aangemeld omdat ik een vraag heb maar ben gewoon erg nieuwsgierig naar de ervaring van mede Picanto rijders. Mocht ik een vraag hebben dan weet ik dat ik hier moet zijn en mochten jullie vragen hebben dan sta ik daar uiteraard ook voor open. Groetjes Vissie1990 Quote
Specialmade Geplaatst 9 Januari, 2013 Geplaatst 9 Januari, 2013 @vissie1990, Welkom op dit forum en veel rijplezier en veilige kilometers met je Picanto. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met de auto. Ook het verbruik is netjes te noemen, zeker bij je omschreven rijstijl. Wij kijken natuurlijk uit naar de foto's van je nieuwe aanwinst. suc6 Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.