qija Geplaatst 11 Januari, 2013 Geplaatst 11 Januari, 2013 Mijn Samsung Galaxy S2 verbindt keurig via Bluetooth met het audio/navigatie/telefoonsysteem in mijn Cee'd sportswagon (Nieuw model, Oktober 2012). Ik krijg echter met geen mogelijkheid contacten en gesprekslijsten te zien op het systeem, en moet dus alle telefoonnummers kiezen op mijn GSM. Volgens de Kia site moet de Samsung Galaxy S2 volledig compatibel zijn met het systeem in de auto. Delen staat ook keurig aan. Weet iemand waar dit probleem in kan zitten ??? Quote
betominice Geplaatst 11 Januari, 2013 Geplaatst 11 Januari, 2013 zet je telefoonboek eens op de telefoon kan wel eens helpen Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 11 Januari, 2013 Geplaatst 11 Januari, 2013 Dat is inderdaad het probleem. Nummers op je simkaart neemt die niet over, even kopiëren naar je telefoon. Dan wel de weergave op je telefoon aanpassen anders zie je ze daar dubbel. Wij hebben hetzelfde probleem gehad. Quote
@Mike Geplaatst 12 Januari, 2013 Geplaatst 12 Januari, 2013 Er is ook een nieuwe systeem update bij de dealer. Die is onderandere voor de telefoon zodat er meer toesteltypes compatibel zijn. Quote
dorus Geplaatst 12 Januari, 2013 Geplaatst 12 Januari, 2013 Als het goed is krijg jij als je probeert de telefoonlijst te downloaden en berichtentoon van je telefoon. Als je dat gekregen heb moet je nog een keer een bevestiging doen en dan kan je alles downloaden. Ik had namelijk hetzelfde probleem. Succes Quote
frikon Geplaatst 13 Januari, 2013 Geplaatst 13 Januari, 2013 Ik had het zelfde probleem. Op het moment van zoeken naar Bluetooth apparaten en het vinden van je telefoon, verschijnt er even heel kort op je telefoon een melding dat je toestemming moet geven om je telefoonboek te uploaden naar je carkit. Dus op dat moment even naar je telefoon gaan en dat venster te voorschijn halen en toestemming geven. Succes Quote
Gast kramerkraakman Geplaatst 21 Januari, 2013 Geplaatst 21 Januari, 2013 Helaas hetzelfde probleem. We hebben een SII en SIII. De SII wil de telefoonboek niet overnemen en het switchen van de telefoons is helemaal een ramp. Bij de SIII moet ik soms juist eerst de blootooth uit en weer aan zetten om te kunnen koppelen. Dit functioneert allemaal helaas (nog) niet lekker. Quote
high power Geplaatst 21 Januari, 2013 Geplaatst 21 Januari, 2013 Hallo, Hetzelfde probleem bij de Sportage 3 . Hierop kwam ErwinB met de oplossing. Zoek maar eens op , moet lukken. Grz High power Quote
qija Geplaatst 25 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 25 Januari, 2013 Hartelijk dank voor jullie reacties. De oplossing was in mijn geval die van ErwinB, namelijk: Ga op je telefoon naar instellingen (het icoontje met het tandwieltje) en dan naar apps. Selecteer tabblad alles en scroll naar LogsProvider. Selecteer deze en klik op Gegevens wissen. Verwijder nu de paring met je auto in zowel de telefoon als de auto en maak opnieuw verbinding (mogelijk moet je de telefoon de auto laten zoeken, en niet andersom). De telefoon vraagt direct of de Kia toegang naar het adresboek mag hebben: zet het vinkje (niet opnieuw vragen) aan en kies OK. Dankjewel ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.