mkwist Geplaatst 24 Januari, 2013 Geplaatst 24 Januari, 2013 helaar werkt de centrale deurvergrendeling niet meer via de sleutel. Wel via portier. Lampje brand op sleutel, maar moet hem waarschijnlijk inlezen. Nu heb ik via google verschillende methodes gelezen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of wordt dat dealer werk? Quote
Jordan Geplaatst 24 Januari, 2013 Geplaatst 24 Januari, 2013 Heb je je reserve sleutel al eens geprobeerd? Als die ook niet reageert is het je ontvanger en dan wordt het idd dealerwerk. Of je moet zelf heel handig zijn maar waar heb je anders die 7 jaar garantie voor hè? Quote
Jordan Geplaatst 24 Januari, 2013 Geplaatst 24 Januari, 2013 Maar even een andere vraag? Als je de deur met je sleutel opent, gaat dan je alarm niet af? Als ik de mijne met de sleutel open en de deur open trek begint mijn alarm te loeien. Nou ja loeien....is de claxon die herrie maakt Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.