Ksoul Posted January 31, 2013 Share Posted January 31, 2013 Beste vrienden,kia bezitters. Ik rijd nu al een tijdje met men kia soul en ben echt blij dat ik deze wagen heb aangekocht. Rijd super, verbruikt niet veel,...kortom een super auto. Enkel 1 probleem.. Ik heb een klein olielek.. Ik knutsel al jarebn aan autos maar bij deze wageb vind ik de oliefilter niet. Bij de wagens waar ik meestal aan gewerkt heb zat (bijna) altijd de oliefilter onderaan... Ik heb goed gezocht, maar niet gevonden.. De carter schroef( om olie af te laten, heet zo in belgie:-p ) heb ik gevonden, de luchtfilter ook, maar het lek moet ergens ander zitten. Ik ben nog student en heb nu niet echt geld om hem te laten nakijken in de garage. Misschien iemand die me kan vertellen waar ik de oliefilter kan vinden? Eventueel met foto of tekening zou leuk zijn. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crum Posted January 31, 2013 Share Posted January 31, 2013 aan de voorkant van het motorblok, je kan er zo bij vanaf de bovenkant. Het is een inzetfilter (dus geen metalen behuizing) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ksoul Posted January 31, 2013 Author Share Posted January 31, 2013 Vriendelijk bedankt ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts