wouter1969 Posted February 8, 2013 Share Posted February 8, 2013 Hallo, Ik heb me net aangemeld bij dit forum,en wil mij bij deze even voorstellen. Ik heet Wouter en woon in de achterhoek.We hebben onze eerste nieuwe kia besteld en deze word volgende week zaterdag afgeleverd. Het is een zwarte sportage 1.6 plus pack met een navigatie geworden. groetjes Wouter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Brouns Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 Welkom en veel plezier met de aanwinst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 @wouter1969, Welkom op dit forum en veel leesplezier hier. Nog een weekje wachten (dat duurt lang....) en dan kun je genieten van je nieuwe aanwinst een SP3 in de kleur zwart. Alvast veel rijplezier en veel veilige kilometers gewenst. Zodra de SP3 in je bezit is worden er natuurlijk foto's gemaakt en de mooiste op dit forum gepost. Grtz. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skoebidoe Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Hallo Wouter, Veel succes met je" Black Sportage" het schrille contrast tegenover de mijne! Goede keuze...en welkom op het forum, Grtz Mike. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts