Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik heb me net aangemeld bij dit forum,en wil mij bij deze even voorstellen

Ik heet Erik en ik heb net een nieuwe Kia Rio disign edtion gekocht bouwjaar 2013.

Wij rijden nu net een week met deze auto tot dus ver nog geen bijzonderheden.

Hiervoor hadden wij een Seat Ibiza st.

groetjes Erik

• Like 1
Geplaatst

@Erik M,

Welkom op dit forum en veel rijplezier en veilige kilometers

in je nieuwe Rio design edition. Wij zijn hier gek op foto's

van nieuwe bolides. Dus zo snel mogelijk foto's maken en

posten. :wink: suc6

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Zal me ook ff voorstellen. Ik heet Paul. Ook mijn vrouw en ik (2 kids) zijn gevallen voor de Kia Rio disign edtion. Wij hebben een witte Rio 1.2 uit de showroom gekozen. De Rio is waarschijnlijk volgende week al rijklaar door de dealer af te leveren. Proefrit gemaakt in een 1.2 met superpack. Veel gelezen op internet over de Rio. Het gevoelloze sturen waar veel over wordt gesproken herkende ik niet, het lichte sturen vond ik zelf juist wel prettig. Stukje autobaan gepakt en ook dat vond ik verrassend lekker rijden. Rij nu in een Ford fusion 1.4 puur omdat het een handige auto is maar de Rio is toch een stuk moderne. De Kia viel op doordat de ruimte achterin beter is dan bij de nieuwe clio, De fiesta kan ik vanwege mijn lengte (1,88) niet zonder mijn hoofd te stoten besturen dus die viel gelijk af. De Polo kan ik nou niet echt mooi vinden en ook de corsa viel af. Enige wat me nu een beetje tegenstaat is het verhaal van het missende VSM pakket waar sommigen over spreken hier op het forum. Of dit probleem nu inmiddels is opgelost door Kia is mij nu niet geheel duidelijk. Weet iemand hierop het antwoord?

• 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...