yola1966 Posted February 20, 2013 Posted February 20, 2013 Omdat ik vrijdag mijn eerste Kia Picanto FL 1.0 CVVT comfort pack 5drs mag halen van een jaartje oud heb ik me hier geregistreerd. Ik zal vooral meelezen en weinig posten, maar je weet nooit. De laatste dagen heb ik al heel wat uren op dit forum doorgebracht om me in te lezen Ik heb zes en een half jaar geleden mijn rijbewijs gehaald (op mijn veertigste) heb toen een twingootje uit 2001 gekocht waar ik met veel plezier mee gereden heb. Alleen hij was nu zo goed als op. Ik had eigenlijk een totaal ander type auto in mijn hoofd en ging gewoon even kijken bij de KIA dealer. Deze wagen kwam net binnen, mocht een proefritje maken en was verkocht:-) Wat een luxe vergeleken bij wat ik gewend ben. Leuk om ervaringen van anderen te lezen hier Groetjes Yolanda Quote
Guest Warmentuuter Posted February 22, 2013 Posted February 22, 2013 Welkom op het forum Yolanda. En veel plezier met de Picanto Quote
Specialmade Posted February 22, 2013 Posted February 22, 2013 @Yola1966, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Vandaag de grote dag, je kan je Picanto ophalen. Heel veel rijplezier en veel veilige kilometers met je nieuwe bolide. Grtz. Specialmade Quote
Recommended Posts