Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal ik zal mij even voorstellen:

sinds kort in het bezit van een kia rio super pack uit 2012, nu heb ik hier op dit forum rondgekeken en al veel info opgedaan over allerlei zaken "TOP"

Nu ben ik van plan om een navigatie systeem  http://www.inbouwnavigatie.com/kia-navigatie/navigatie-kia-rio--dvd--bluetooth-carkit--hd-3g in te bouwen en vraag ik mij af waar de gps ontvanger geplaatst moet worden.

alvast bedankt voor het beantwoorden van deze vraag

Geplaatst

Ok, is er dan misschien iemand die kan uitleggen hoe ik bij de kachel buizen onder het dashboard kom, ik weet hoe je de radio eruit moet halen, maar hoe dan verder??

Geplaatst

als je de radio er uit hebt kan je de afwerking om je kilometer teller er uit trekken 

dan druk je de bovenkant van de stuurkolom afwerking omhoog en haalt de 4 schroeven uit je teller 1 stekker er uit halen en je kunt er bij om je gps antennen er op te plakken

als je ook facebok hebt kan je even dit album door bladderen dan word alles duidenlijk

https://www.facebook.com/pimpmasters.kiario/media_set?set=a.111003485723188.19530.100004406111111&type=3

470511_111003932389810_789516811_o.jpg

258644_111003989056471_1010768023_o.jpg

622074_111004052389798_333539296_o.jpg

Geplaatst

Geweldig, bedankt voor de info, hiermee moet het lukken

• 1 maand later...
Geplaatst

even een vraagje de laatste update van igo primo is dat igo primo Q3 europa maps

ik heb igo primo Q1 maar die is wel langzaam  duurt lang voordat mijn nav werkt heeft toch 3 min nodig voor dat hij werkt

Geplaatst

die vraag heb je al eens gesteld in een ander topic en antwoord opgehad maar zal het nog een keer vertellen

Q1 is de eerste kwartaal van het jaar

Q2 is de tweede kwartaal van het jaar

Q3 is het derde kwartaal van het jaar

Q4 is dus ook het laatste kwartaal van het jaar

want je heb 4 keer een update en dus bij een nieuw jaar beging je weer bij Q1 van dat jaar dan he

Geplaatst

die vraag heb je al eens gesteld in een ander topic en antwoord opgehad maar zal het nog een keer vertellen

Q1 is de eerste kwartaal van het jaar

Q2 is de tweede kwartaal van het jaar

Q3 is het derde kwartaal van het jaar

Q4 is dus ook het laatste kwartaal van het jaar

want je heb 4 keer een update en dus bij een nieuw jaar beging je weer bij Q1 van dat jaar dan he

Hoi Theo

wat is jou laatste update van nu

Geplaatst

Dat trage opstarten doen ze allemaal met de laatste software stand heb ik ook last van

heb zelf alle kaarten er al afgehaald maar dit helpt niet dus of je moet in software stand terug maar dan met de nieuwe kaarten

of helaas zul je er mee moeten leren omgaan heb ik ook gedaan :-(

• 1 maand later...
Geplaatst

De Igo opstarten op de Witson duurt een eeuwigheid en hij start ook gelijk op bij het aanzetten van de radio terwijl ik hem niet gelijk nodig heb. Iedereen hier last van?

Geplaatst

Nee, bij mij start hij pas als ik hem zelf opstart. Dan duurt het wel even (je ziet een balkje onderaan vollopen) maar ook dat vind ik niet storend lang duren.

Geplaatst

Opstarten gaat redelijk snel, maar ik heb alles eraf gehaald wat ik niet gebruik. Maar ook bij mij staat igo automatisch op.

Geplaatst

Het direct opstarten kun je zelf aan en uitzetten

en ik geloof in het meu waar je ook je pat moet aangeven waar de navi soft ware zich bevind

• Like 1
Geplaatst

Hmm ik vind het wel storend lang duren en vervelend dat die Igo gelijk opstart als je de radio aan zet, zou fijner zijn als tie hem op de achtergrond laad.

Geplaatst

je moet de navigatie gewoon afsluiten als je op plaats van bestemming bent dan start ie daarna niet vanzelf op

• Like 1
Gast Vitara 2
Geplaatst

Is er al iemand die tomtom aan de praat heeft gekregen op een witson ???

Geplaatst

Is er al iemand die tomtom aan de praat heeft gekregen op een witson ???

o ja hoor zeker geprobeerd maar na een tijdje maar weer opgegeven 

dat hele tomtom is een drama op win.ce

en ook al die beveiligingen er omheen die je moet omzeilen 

dus ik wens je veel plezier met tomtom  :wink:  :wink:

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ach de beveiliging van tomtom daar maak ik me niet zo druk om ;)

Maar hoe krijg je de cab bestanden geinstalleerd op de witson......

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...