elektrik Geplaatst 1 Maart, 2014 Geplaatst 1 Maart, 2014 Hallo allemaal ik zal mij even voorstellen: sinds kort in het bezit van een kia rio super pack uit 2012, nu heb ik hier op dit forum rondgekeken en al veel info opgedaan over allerlei zaken "TOP" Nu ben ik van plan om een navigatie systeem http://www.inbouwnavigatie.com/kia-navigatie/navigatie-kia-rio--dvd--bluetooth-carkit--hd-3g in te bouwen en vraag ik mij af waar de gps ontvanger geplaatst moet worden. alvast bedankt voor het beantwoorden van deze vraag Quote
Murcielaygo Geplaatst 1 Maart, 2014 Geplaatst 1 Maart, 2014 De Pimpmasters plaatsen de antenne volgens mij altijd onder het dashboard, bovenop de kachelbuizen. Zo kan 'ie door de voorruit "naar boven kijken". Quote
elektrik Geplaatst 3 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2014 Ok, is er dan misschien iemand die kan uitleggen hoe ik bij de kachel buizen onder het dashboard kom, ik weet hoe je de radio eruit moet halen, maar hoe dan verder?? Quote
xtra40 Geplaatst 3 Maart, 2014 Geplaatst 3 Maart, 2014 als je de radio er uit hebt kan je de afwerking om je kilometer teller er uit trekken dan druk je de bovenkant van de stuurkolom afwerking omhoog en haalt de 4 schroeven uit je teller 1 stekker er uit halen en je kunt er bij om je gps antennen er op te plakken als je ook facebok hebt kan je even dit album door bladderen dan word alles duidenlijk https://www.facebook.com/pimpmasters.kiario/media_set?set=a.111003485723188.19530.100004406111111&type=3 Quote
elektrik Geplaatst 3 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2014 Geweldig, bedankt voor de info, hiermee moet het lukken Quote
cees Geplaatst 21 April, 2014 Geplaatst 21 April, 2014 even een vraagje de laatste update van igo primo is dat igo primo Q3 europa maps ik heb igo primo Q1 maar die is wel langzaam duurt lang voordat mijn nav werkt heeft toch 3 min nodig voor dat hij werkt Quote
theomonika Geplaatst 21 April, 2014 Geplaatst 21 April, 2014 die vraag heb je al eens gesteld in een ander topic en antwoord opgehad maar zal het nog een keer vertellen Q1 is de eerste kwartaal van het jaar Q2 is de tweede kwartaal van het jaar Q3 is het derde kwartaal van het jaar Q4 is dus ook het laatste kwartaal van het jaar want je heb 4 keer een update en dus bij een nieuw jaar beging je weer bij Q1 van dat jaar dan he Quote
cees Geplaatst 21 April, 2014 Geplaatst 21 April, 2014 die vraag heb je al eens gesteld in een ander topic en antwoord opgehad maar zal het nog een keer vertellen Q1 is de eerste kwartaal van het jaar Q2 is de tweede kwartaal van het jaar Q3 is het derde kwartaal van het jaar Q4 is dus ook het laatste kwartaal van het jaar want je heb 4 keer een update en dus bij een nieuw jaar beging je weer bij Q1 van dat jaar dan he Hoi Theo wat is jou laatste update van nu Quote
theomonika Geplaatst 21 April, 2014 Geplaatst 21 April, 2014 Hoi Theo wat is jou laatste update van nu Q3 derde kwartaal van 2013 Quote
xtra40 Geplaatst 21 April, 2014 Geplaatst 21 April, 2014 Dat trage opstarten doen ze allemaal met de laatste software stand heb ik ook last van heb zelf alle kaarten er al afgehaald maar dit helpt niet dus of je moet in software stand terug maar dan met de nieuwe kaarten of helaas zul je er mee moeten leren omgaan heb ik ook gedaan Quote
mnrtje_michel Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 De Igo opstarten op de Witson duurt een eeuwigheid en hij start ook gelijk op bij het aanzetten van de radio terwijl ik hem niet gelijk nodig heb. Iedereen hier last van? Quote
Mieske007 Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 Nee, bij mij start hij pas als ik hem zelf opstart. Dan duurt het wel even (je ziet een balkje onderaan vollopen) maar ook dat vind ik niet storend lang duren. Quote
Ri026 Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 Opstarten gaat redelijk snel, maar ik heb alles eraf gehaald wat ik niet gebruik. Maar ook bij mij staat igo automatisch op. Quote
xtra40 Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 Het direct opstarten kun je zelf aan en uitzetten en ik geloof in het meu waar je ook je pat moet aangeven waar de navi soft ware zich bevind 1 Quote
mnrtje_michel Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 Hmm ik vind het wel storend lang duren en vervelend dat die Igo gelijk opstart als je de radio aan zet, zou fijner zijn als tie hem op de achtergrond laad. Quote
theomonika Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 je moet de navigatie gewoon afsluiten als je op plaats van bestemming bent dan start ie daarna niet vanzelf op 1 Quote
xtra40 Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 zie laatste foto rechts onder in die moet op off staan Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 Is er al iemand die tomtom aan de praat heeft gekregen op een witson ??? Quote
Ri026 Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 Stomme spellingcontrole...... Staat moet natuurlijk start zijn. Quote
xtra40 Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 Is er al iemand die tomtom aan de praat heeft gekregen op een witson ??? o ja hoor zeker geprobeerd maar na een tijdje maar weer opgegeven dat hele tomtom is een drama op win.ce en ook al die beveiligingen er omheen die je moet omzeilen dus ik wens je veel plezier met tomtom Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 Ach de beveiliging van tomtom daar maak ik me niet zo druk om Maar hoe krijg je de cab bestanden geinstalleerd op de witson...... Quote
xtra40 Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 niet die kun je enkelt en alleen op de SD kaart plaatsen en dan begind het gezodemieter Quote
theomonika Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 draai Igo Primo WinCe 6.0 en je wil nooit meer stom stom Quote
Mieske007 Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 IS dat een nieuwe Igo Theo? Of is dat degene die ik er nu op heb staan (via Eelco)? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.