Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste forumleden.

Na lang overwegen om een kleinere auto aan te schaffen en in meerder modellen te hebben gereden, was ik helemaal om toen ik een proefrit in de Kia Picanto 1.2 reed. Ik had niet verwacht dat zo'n kleine bolide zo volwassen aanvoelde. Na jaren Mitsubishi trouw te zijn geweest met een Carisma 1.8 GDI en daarna een Space star 1.3 comport ( beide occasions) is mijn keuze toch op  Picanto 1.2 gevallen, ziet er stoer uit en gedraagt zich ook nog eens zo. Even nog de overweging gemaakt om de nieuwe space star (mirage) aan te schaffen maar kreeg de picanto niet meer uit mijn hoofd.

Aanstaande Donderdag is het dan zover, dan staat mijn nieuwe bolide klaar bij de dealer. Het is een Milky beige picanto 1.2 met A/C en sportvelgen geworden.En dan is het altijd handig om gebruikers ervaringen, tip en trucks met elkaar te kunnen delen middels dit forum.

Groeten

Jeff1407

• Like 1
Geplaatst

@Jeff1407,

Welkom op dit forum en veel leesplezier.

Natuurlijk veel rijplezier en veel veilige kilometers met de nieuwe bolide.

Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover.....

Suc6

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Ook welkom hier.

Ik vind de nieuwe spacestar ook niet verkeerd, maar de picanto rijdt vast beter

Geplaatst

Welkom, van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

En is ie binnem? Ik zeg foto plaatsen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...