Jeff1407 Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Beste forumleden. Na lang overwegen om een kleinere auto aan te schaffen en in meerder modellen te hebben gereden, was ik helemaal om toen ik een proefrit in de Kia Picanto 1.2 reed. Ik had niet verwacht dat zo'n kleine bolide zo volwassen aanvoelde. Na jaren Mitsubishi trouw te zijn geweest met een Carisma 1.8 GDI en daarna een Space star 1.3 comport ( beide occasions) is mijn keuze toch op Picanto 1.2 gevallen, ziet er stoer uit en gedraagt zich ook nog eens zo. Even nog de overweging gemaakt om de nieuwe space star (mirage) aan te schaffen maar kreeg de picanto niet meer uit mijn hoofd. Aanstaande Donderdag is het dan zover, dan staat mijn nieuwe bolide klaar bij de dealer. Het is een Milky beige picanto 1.2 met A/C en sportvelgen geworden.En dan is het altijd handig om gebruikers ervaringen, tip en trucks met elkaar te kunnen delen middels dit forum. Groeten Jeff1407 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 @Jeff1407, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Natuurlijk veel rijplezier en veel veilige kilometers met de nieuwe bolide. Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover..... Suc6 Grtz. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Brouns Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Welkom en veel plezier met de picanto, mooie kleur trouwens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woody Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Ook welkom hier. Ik vind de nieuwe spacestar ook niet verkeerd, maar de picanto rijdt vast beter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baggio Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Welkom, van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! En is ie binnem? Ik zeg foto plaatsen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts