EvertJanvH Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Hi, Mijn naam is Evert Jan en ik ben 2 weken geleden overgestapt van Landrover Discovery naar Kia Sorento Na 11 jaar Land Rover Discovery best een groot verschil merk ik nu. Ik heb inmiddels 1000 km gereden met mijn Kia Sorento van 2005. Het is een prachtige auto en ik ben heel gelukkig. Vooral omdat deze auto echt van oudere mensen (70+) komt en altijd binnen heeeft gestaan. Auto heeft net 50.000 km en dat zie je en merk je aan alles. Wat beetje tegenvalt is verbruik maar dat wist ik van te voren. Nu heb ik ook gelijk een vraag: Ik weet niet of het bij Kia normaal is of dat ik mij er zorgen om moet maken. Als ik scherp instuur bij parkeren dan valt mij op (nat weer of grindpad) dat het binneste achterwiel aandrijving heeft en soms stoterig gaat slippen. Het maakt niet uit of ik hem op 2wd of 4wd zet. Iemand ervaring of een goed advies? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Brouns Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Welkom en veel plezier met de auto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Vakantie auto voor de caravan geweest ? 6000 km/jr is natuurlijk niks. Type ? Welkom hier, veel plezier met je auto en je zult snel genoeg antwoord krijgen van de Sorento leden. Foto's vinden we ook allemaal leuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sorientje Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Welkom! Gefeliciteerd met je Sorento Wat je probleem aangaat....zou het de bijschakeling van de TOD kunnen zijn (moet je die wel hebben natuurlijk)en anders zal een kenner je wel kunnen helpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts