Myrom Geplaatst 11 Maart, 2013 Geplaatst 11 Maart, 2013 Even dit wetenswaardigheidje met jullie delen...<br />Op het Duitse Sportage forum wordt melding gemaakt dat men beter moet opletten me namaak log emblemen om op de buitenzijde van de wagen te plaatsen. <br />Deze emblemen zouden niet strooizout resistent zijn! <br /><br /><br /><br />Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
flipperdeflap Geplaatst 14 Maart, 2013 Geplaatst 14 Maart, 2013 Hmm daar kan ik wel over meespreken. Ik had meer dan een jaar geleden emblemen in Korea besteld (voor en achter), een soort Lexus-achtige (nooit moeten doen, geen gezicht), die na enige tijd begonnen te corroderen. De originele blijven gewoon goed, wat voor weer of zout dan ook. Dus.. de bestelde emblemen er weer afgetrokken en de originele weer teruggeplaatst. De verzender mailde dat ie nog nooit van dat probleem gehoord had Quote
Topplezier Geplaatst 20 December, 2013 Geplaatst 20 December, 2013 Heb mijn over gespoten met gun metal grey plastidip, zoals de auto. Daarna een ander logo opgeplakt. Zo hoef je niet telkens het orginele logo te verwijderen. Ziet goed uit . Nu zijn ze soms aan het kijken welk merk en model het is. Grts Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.