Sirlander Posted March 13, 2013 Posted March 13, 2013 Hallo iedereen, Ook ik ben nieuw op dit forum. Ik heb de jonge leeftijd van 28 lengtes en ben Belg! Ik heb een Kia Cee'd SW 1.6 crdi automaat met alles erop en eraan besteld incl. de mooie 17 inch semi zwarte velgen en dat alles in het zwart (beetje sportief mag wel hé) met bijhorend privacy glass. Ik voeg een foto erbij van hoe het er zou moeten uitzien... Normaal gezien zou de wagen elk moment moeten binnenkomen, maar de dealer laat niet van hem horen, dus er zit niets anders op dan naar foto's te kijken en zo kwam ik hier terecht... Ik heb reeds een onderwerp gestart in het café ivm de 7 Year map update. Dus iedereen zijn geheime bronnen aanspreken en replyen aub tot kijks Quote
Specialmade Posted March 13, 2013 Posted March 13, 2013 @Sirlander, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Dat ziet er sportief uit zo'n Kia Cee'd SW 1.6 crdi automaat in het zwart. Hopelijk wordt de Cee'd zo spoedig mogelijk geleverd zodat je kunt gaan genieten van je nieuwe bolide. Alvast veel rijplezier en veel veilige kilometers gewenst. Grtz. Specialmade Quote
Recommended Posts