milcodek Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 Weet iemand bij toeval hoe je het onderhoudsinterval op de boordcomputer kunt activeren. Staat momenteel op niet actief. Betreft dus de indicator die aangeeft hoeveel km je nog kunt afleggen voor het eerstvolgende onderhoud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weethetniet Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 dit kan volgens mij alleen bij de dealer. grt weethetniet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xceed Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Deze staat ook niet geactiveerd in mijn Cee'd, zal deze week de dealer eens vragen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
@Mike Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Bij mij staat deze wel aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Eigenlijk wel dom van de dealer om deze niet te activeren. Het mes snijdt aan twee kanten: de klant wordt 'bijtijds' geïnformeerd en de dealer ziet zijn klant op tijd onderhoud plegen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wingie Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Bij mij staat hij ook uit, hebben ze bewust gedaan omdat ik hem gekocht heb met 79xx km op de teller (is importeurdemo model geweest) en met deze km stand heeft hij een beurt gehad, als ze hem aan hadden gezet (dat is mij verteld, ik heb geen verstand van auto;s) zou hij bij 15000 al aanslaan wat te vroeg is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Ros Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 Beste Milcodec en anderen, Ik zie dat dit een oud topic is. (gestart in 2013). Ik heb deze week mijn eerste Kia Cee'd 2 SW 2e hands gekocht (Bouwjaar 2013 - import auto uit Duitsland) en mijn garage heeft de boordcomputer van Duits naar Nederlands gezet. De monteur vertelde dat hij het onderhouds tellertje had uitgezet, maar het niet meer aan kreeg. Omdat ik een beetje van techniek houd liet hij dat aan mij over om dat in het boekje op te zoeken en zelf in te stellen. Maar ik lees dat daarvoor een Kia-garage nodig is. (In het Boekje staat dat, en ik lees het ook in dit topic.) Dit is niet erg belangrijk, maar ik vind toch dat ik dit zelf moet kunnen in+uit schakelen. Kan ik dit echt niet zelf ? Groeten, Rob. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts