Jump to content

R-Sport of Design Edition?

SlamJam

Recommended Posts

Beste,

Ik heb zojuist mijn kenteken te horen gekregen en deze direct even bij RDW ingevoerd mijn auto staat op kenteken als Kia Picanto R-Sport? Terwijl bij de dealer Kia Picanto 'Design Edition' stond maar als ik kijk naar de specificaties van een Design Edition en een R-Sport komt mijn auto alles overeen met de R-Sport het rode lijntje in de grill de 14" velgen led verlichting.. Wat is nou het verschil tussen een Design Edition en een R-Sport? Of is er geen verschil? Ik ben even in de war geloof ik  :mellow:

Ik ging bij de dealer kijken naar een Kia Picanto en vond direct een model leuk die daar stond maar stond op het prijskaartje als 'Design Edition aangeduid vandaar ik eerst uitging van een design edition nu staat hij op kenteken als een R-Sport en heb even gegoogled en de auto komt precies overeen met een R-Sport 14" LM LED in de spiegels het rode grilletje.

Wat het verschil is weet ik niet want ik ken de Rsport niet. Maar alle drie deurs picanto's hebben een rode grill en alle vijf deurs een zilveren.

Maar als jij de vintage orange innoskin bekleding hebt (dat begrijp ik uit het andere topic) dan neem ik aan dat het de design editie is.