Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik zag gisteren een nieuwe Rio staan en het viel mij op dat er een 'nieuw' logo op zat. Het lijkt erop dat de letters nu in grijs zijn ipv rvs look. Ook op het stuur en de achterklep zat een 'nieuw' logo. Is meer mensen dit opgevallen?

post-6411-0-26743800-1363948896_thumb.jpg

Geplaatst

alle logo's bij de 2013 versie van de Rio zijn het gladde model ook op het stuur. Persoonlijk vond ik de oude mooier.

Geplaatst

Ik vind de nieuwe logo's lelijk...de oude waren toch meer premium..

Geplaatst

De oude logo's waren met poetsen een kleine ramp. Er bleef allemaal poetsmiddel achter op de letters en er trad meer corrossie op, op het uitstekende gedeelte.

Vind de oude logo's trouwens ook mooier.

Geplaatst

De oude logo's waren met poetsen een kleine ramp. Er bleef allemaal poetsmiddel achter op de letters en er trad meer corrossie op, op het uitstekende gedeelte.

Vind de oude logo's trouwens ook mooier.

Corrosie op verchroomd plastic?

Geplaatst

Corrosie op verchroomd plastic?

Jazeker, mijn logo achterop de Venga is onder garantie vervangen. Er kwamen nl. allemaal bobbeltjes op en was in een voorstadium van verval...... :online2long:

• 2 weken later...
Geplaatst

Op de zaterdag afgeleverde Venga  zitten ook de nieuwe logo's

Kan niet echt zeggen dat ik ze mooi vind, maar ja smaken verschillen

Maar veel met de auto rijden  dan zie ik ze ook niet

• Like 1
Geplaatst

mijn vriendin had op haar ford ka nieuwe logo's...

en die waren er toen afgejat, en hadden de dieven hun logo erop gedaan, een kale ford logo.. lol

Geplaatst

Ik zag gisteren een nieuwe Rio staan en het viel mij op dat er een 'nieuw' logo op zat. Het lijkt erop dat de letters nu in grijs zijn ipv rvs look. Ook op het stuur en de achterklep zat een 'nieuw' logo. Is meer mensen dit opgevallen?

attachicon.gifLogo Kia.jpg

Ik heb die logo's op mijn Venga zitten en die is van november 2012.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...