Jump to content
Onderdelenshop24.com

Links warme lucht Rechts koude lucht

Recommended Posts

Posted

Hoi, vandaag heb ik geconstateerd dat er uit de ventilatieroosters links en rechts in het dashboard, links warme lucht en rechts koude lauwe lucht uitkomt. Ik heb verschillende standen uitgebrobeerd door de luchtstroom te veranderen van de voeten tot ontwasemen, maar de koude, lauwe lucht blijf er rechts uitkomen. Heeft hier iemand ervaring mee? Ik hoor het graag.

gr. jos

• 2 weeks later...
Posted

De Sorento 2.5 crdi 2005 is vandaag bij de dealer geweest. Hebben niks gedaan links 38 graden en rechts 27 graden. Ze hadden gebeld met Kia en zeiden dat het niet aan het aanstuurdisplay kon liggen. Nu weet ik evenveel.

Ze vermoeden dat er een klep blijft hangen of defect is. Verder op in dit forum staat beschreven hoe je de unit kunt resetten zelfs dat lukt niet. Morgen wordt de kachel uitgebouwd zodat ik het met de kerst toch nog warm krijg en droge ramen heb.

gr. Jos

Posted

Nog altijd geen oplossing het lijkt erop dat ik met een kapotte verwarming naar de wintersport moet gaan. De Dealer gaat met de importeur contact zoeken en kijken of ze tot een oplossing kunnen komen.

gr. Jos

Posted

Vandaag de auto terug gekregen alle kleppen werken normaal. De dealer zegt dat de Sorento, wat hun in de verkoop hebben de zelfde verschijnselen vertoont. Uit het rechter luchtrooster van het daschboard komt er op de ontwasemstand ook koud-lauwe lucht uit.

Is er iemand op het forum wat hetzelfde heeft.Ze zeggen alle Sorentos hebben dat.

gr. Jos

Posted

He Jos,

Ik wil niet je dealer benadelen - Vroeger zat er in Kerkrade een goede en die in Nuth weet ook niet altijd alles - ga eens over de grens kijken. Bijv in Maaseik. Daar komt mijn KIA cee'd SW vandaan en ik kan niets anders zeggen dan lof. Dit is nog een kleine KIA garage maar heeft altijd oog voor zijn klanten. En hem maakt het niet uit of je uit Nederland of Belgi

• 2 weeks later...