Mauri Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Ik ga dan maar wat laten zien van mijn picantotje. Extra's op en in me pica: Xenon (Helaas kan ik daar geen mooie foto van maken) Alphine klapscherm Kicker in de deuren Kicker versterker aangesloten op de speaker in de deuren (alleen voor is al genoeg) Pioneer actieve subwoofer. Std Grill zwart laten spuiten. Plannen: Beetje folie op de ruiten allemaal 1 kleur (wat toegestaan is voor voor) Verlagen. Mistverlichting ook xenon kleur. Kleine antenne, maar met goed ontvangst. Dan ben ik wel klaar voor mij doen,. Romote controle van de pioneer. Dan denk je waar heb je die versterker gelaten voor de voorspeakers.... Gr Mauri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Ziet er netjes uit. Ben benieuwd naar de andere foto's. Philip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Daiz Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 Ja ziet er al leuk uit Ga je er nog meer aan doen of?.... Gr Daiz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauri Posted December 2, 2008 Author Share Posted December 2, 2008 Als boven kijkt, kun je zien wat mijn plannen nog zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 Hoi Mauri, Als ik even zo vrij mag zijn om te vragen... Als ik het mij goed herinner wilde je de picanto verkopen voor een Polo?? Toch van gedachten verandert en lekker de picanto blijven rijden, of kriebelt het toch om een Polo te kopen?? Groeten, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauri Posted December 4, 2008 Author Share Posted December 4, 2008 Hoi Mauri,Als ik even zo vrij mag zijn om te vragen... Als ik het mij goed herinner wilde je de picanto verkopen voor een Polo?? Toch van gedachten verandert en lekker de picanto blijven rijden, of kriebelt het toch om een Polo te kopen?? Groeten, Peter Jaa Picanto is leuk, Polo is beter.. maar ik moet zoveel geld erbij leggen voor die polo.. en ik wil ook een nieuwe motor kopen. Dus daarom ga ik eerst voor die motor en daarna weer een andere auto. En ja die picanto is niks mis mee.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Daiz Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 Ahhhh ik zie je plannen Wordt een leuk ding joh!! Gr Daiz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roy Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 ziet er goed uit mauri maar vraagje komt er nou nog een beetje herrie uit die pioneer woofer en is het zuiver? heb er namelijk vaak naar staan kijken maar helaas nooit kunnen horen groeten Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauri Posted December 10, 2008 Author Share Posted December 10, 2008 ziet er goed uit maurimaar vraagje komt er nou nog een beetje herrie uit die pioneer woofer en is het zuiver? heb er namelijk vaak naar staan kijken maar helaas nooit kunnen horen groeten Roy Beste Roy, Ja echt zuiver.. als ik voorbij rij dan hoor je niet boom boom boom, maar echt de muziek waar ik naar luister die pioneer is echt perfect met versterkte boxen met hoge tonen. Heel zuiver dus. aanrader. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roy Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 oke was maar een vraagje ik had al wel wat over die pioneer woofers gehoort maar niet genoeg om te zeggen van het is wat of het is niks maar voor mij is het wat te laag ik ga voor het wat zwaardere geluid maar bedankt voor deze informatie en veel plezier ermee groeten roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts