Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Gedeeltelijk nieuw kentekenbewijs.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

In december j.l. een nieuwe Cee'd gekocht die begin januari afgeleverd is. (kenteken begin januari 2013)

Nu kreeg ik gisteren een onduidelijke brief van het RDW of ik maar even mijn kentekenbewijs deel 1A wilde opsturen. Dit i.v.m. gewijzigd BPM. Geen suggestie over aangetekend of iets dergelijks.

Ook niet over consequentie kosten.

Op termijn zou ik dan een aangepast kentekenbewijs ontvangen. In eerste instantie dacht ik aan een stelletje oplichters die op zoek zijn naar originele kentekenbewijzen. Maar na enig googlen zag ik dat het toch echt van het RDW lijkt te komen.

Al vanaf 2009 en misschien eerder lijkt men dit type brief te versturen. Zie b.v. http://www.skodaforum.nl/board/f33/gedeeltelijk-nieuw-kentekenbewijs-13171.html

Nu kan ik mij niet voorstellen dat ik de enige ben die deze brief heeft ontvangen. Bovendien is het niet KIa specifiek maar algemeen.

Nu denk ik meer dat bij het RDW een aantal mafkezen huist, na drie jaar boze reacties van ontvangers van deze brief, nog steeds geen aanpassing van de procedure. Wie heeft suggesties wat te doen?

Gr. JanV

Geplaatst

ik heb hier inderdaad eerder van gehoord 

maar als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even contact op nemen met de RDW

en het even checken en vragen om uitleg 

normaal gesproken als je je papieren opstuurt om wat voor reden ook worden deze altijd terug gestuurd naar het adres van de eigenaar / houder van het voertuig

maar beter even informeren als je het niet vertrouwd 

Heeft u een vraag voor de RDW? Mogelijk vindt u het antwoord bij onze veelgestelde vragen. Staat uw vraag daar niet bij, dan kunt u op verschillende manieren met de RDW contact opnemen.  

Direct per telefoon: 0900 0739 (€ 0,10 per minuut)
Wilt u direct contact met de RDW, dan kunt u het beste telefonisch contact opnemen. De klantenservice is van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 08.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 0900 0739 (€ 0,10 per minuut). 

Andere mogelijkheden
U kunt uw vraag per e-mail stellen. Het duurt 3 werkdagen voordat u een antwoord krijgt. Ga naar het e-mailformulier.

U kunt een keuringsstation of een RDW-balie bezoeken. De RDW-balies vindt u in Veendam, Zoetermeer en Den Bosch.

Een brief stuurt u naar onze locaties in Veendam en Zoetermeer. De RDW beantwoordt uw brief binnen 5 werkdagen. Ga naar het overzicht met onze adressen.

Geplaatst

Sterker nog de rdw verstuurd een nieuw kentekenbewijs niet eens aangetekend. Bij een vorige auto, deel twee verloren. Het nieuwe kwam incl overschrijvingsbewijs gewoon met de post en je kon van buiten zien dat er kentekenpapieren inzaten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...