Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Wij rijden met 3 verschillende mensen in onze kia sportage, dus ook met 3 telefoons.

Deze zijn allemaal gekoppeld aan het navigatiesysteem van kia.

Als mijn telefoon niet de laatste gebruikte is in de auto dan maakt hij niet automatisch verbinding met het systeem, is dit wel mogelijk of moet ik dit altijd via het menu handmatig omzetten?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes,

Www.bedmodeshop.nl

Geplaatst

Hallo,

Als mijn telefoon niet de laatste gebruikte is in de auto dan maakt hij niet automatisch verbinding met het systeem, is dit wel mogelijk of moet ik dit altijd via het menu handmatig omzetten?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes,

Www.bedmodeshop.nl

Probeer eens door twee maal op de telefoon-toets van het navigatie systeem te drukken !!!

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Hallo Bedmodeshop,

Inderdaad, dat kan niet automatisch.

Je moet in dat geval even op de telefoontoets van je systeem drukken (zoals Specialmade zegt), zodat het systeem op zoek gaat naar een -gekoppeld- bluetooth apparaat. Het apparaat wat vervolgens gevonden wordt is dan weer het apparaat wat bovenin het geheugen blijft hangen van het systeem.

Als de volgende keer iemand anders met een ander -reeds gekoppeld- apparaat instapt, dan begint het hele feest weer opnieuw door weer op de telefoontoets van je systeem te drukken, enz.

groet

Geplaatst

Ah, leerzaam... Ik ga nu altijd via het menu ;)

Geplaatst

Hoi Bedmodeshop,

Je schrijft dat je 3 verschillende telefoons kunt koppelen in je Sportage.

Mijn vragen zijn nu; Is dat inclusief telefoonboek?

En als dat zo is, dan zou ik graag vernemen met welke merken en typen telefoons dat dan is.

Mij lukt het wel om te koppelen , maar het telefoonboek lukt niet.

groetjes, Wim

Geplaatst

Hallo Bedmodeshop,

Inderdaad, dat kan niet automatisch.

Je moet in dat geval even op de telefoontoets van je systeem drukken (zoals Specialmade zegt), zodat het systeem op zoek gaat naar een -gekoppeld- bluetooth apparaat. Het apparaat wat vervolgens gevonden wordt is dan weer het apparaat wat bovenin het geheugen blijft hangen van het systeem.

Als de volgende keer iemand anders met een ander -reeds gekoppeld- apparaat instapt, dan begint het hele feest weer opnieuw door weer op de telefoontoets van je systeem te drukken, enz.

groet

Bij mij werkt dit niet...

Ik heb drie telefoons gekoppeld, maar hij gaat altijd op zoek naar de laatst gekoppelde. Niet handig!

Geplaatst

Bij mij werkt dit niet...

Ik heb drie telefoons gekoppeld, maar hij gaat altijd op zoek naar de laatst gekoppelde. Niet handig!

Beste MikeyMan,

Wat je schrijft dat klopt (maar dat schreef ik ook al :wink:) Het systeem zoekt altijd automatisch naar het apparaat dat het laatst gebruikt/gekoppeld is geweest.

Wil je dat het systeem verbinding maakt met een andere telefoon uit de lijst van gekoppelde apparaten, dan moet je dat handmatig doen door 2x op de telefoonknop op je dashboard te drukken. En je moet dat apparaat dan natuurlijk ook bij je hebben en aan hebben staan (LOL).

Zit je echter met 2 gekoppelde telefoons in de auto, waarvan er 1 het laatst gekoppeld/gebruikt is geweest, dan zal het systeem altijd automatisch verbinding zoeken met die laatst gebruikte. En anders moet je de keuze handmatig ingeven.

Snap je het nog? Ik bijna ook niet meer... Feit is dat het systeem wel meerdere apparaten in het geheugen kan hebben hangen, maar niet meerdere apparaten tegelijk actief kan hebben en ook niet automatisch op zoek gaat naar een apparaat wat in de lijst voorkomt. Dat is wel vervelend ja... 

Geplaatst

AH, ik had op de telefoonknop op het stuur gedrukt...

Zal dat nog eens proberen. Komt vaak voor dat mijn vriendin met de auto weggeweest is, en dan moet ik nu via het menu naar de andere telefoon schakelen.

Geplaatst

Zojuist geprobeerd, maar ook met twee keer op de telefoonknop drukken blijft ie naar de laatst actieve telefoon zoeken, ook als deze niet beschikbaar is en een andere uit de lijst wel.

Geplaatst

Zojuist geprobeerd, maar ook met twee keer op de telefoonknop drukken blijft ie naar de laatst actieve telefoon zoeken, ook als deze niet beschikbaar is en een andere uit de lijst wel.

hmmmm.... dan ga ik dat binnenkort ook nog eens even proberen. Dacht toch echt dat het anders zat...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...