wimbakker Posted April 4, 2013 Posted April 4, 2013 Ik heb van 2007 tot eind 2012 een Kia Sportage 4wd gereden. Op 17 januari 2013 heb ik een Kia Venga Pluspack met navigatie gekocht. Tot nu toe 2300 km gereden. Venga laten afleveren met winterbanden. Heb nu de zomerbanden klaar staan. Wolfrace Lugano zw. gepolijst. Zodra ik een foto hen zal ik deze uploaden. Ben lid geworden om ideeën en meningen van andere Kia rijders te horen Quote
Specialmade Posted April 4, 2013 Posted April 4, 2013 @wimbakker, Welkom op dit forum en veel rijplezier en veilige kilometers met de nieuwe Venga. Wij kijken uit naar de foto's !! Grtz. Specialmade Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.