chloso Posted April 6, 2013 Posted April 6, 2013 hoi allen ik heb gisteren ontdekt dat er iemand tegen mijn kia heeft gezeten met zijn wagen nu heb ik vooraan links een klein blutsje en lakschade op de bumper. het valt niet op maar nu ik het weet stoort 't me wel wat. ik heb me kleurcode gevonden op t stickerke (D5 / Sandtrack) nu vind ik nergens een lakstiftje,... met deze kleurcombinatie iemand een oplossing / idee waar ik deze kan vinden? mvg Quote
Urbanfoto Posted April 6, 2013 Posted April 6, 2013 Naar een carrosserie gaan en daar wat verf laten maken aan de hand van de kleurcode.Mijn carrosserie doet dat bijv in zo een klein nagellakpotje met verfborsteltje.Voormij kost het daar niks .Wat je ook kan doen is naar Wondercar gaan. Kzie dat je toch uit het Antwerpse bent en in Kontich heb je er zo 1 dus...Dit is hun tarief :Spot repair € 105 / spot (oppervlakte van een A4 blad)Eventueel éénmalig forfait verf € 42 Quote
chloso Posted April 6, 2013 Author Posted April 6, 2013 Naar een carrosserie gaan en daar wat verf laten maken aan de hand van de kleurcode. Mijn carrosserie doet dat bijv in zo een klein nagellakpotje met verfborsteltje. Voormij kost het daar niks . Wat je ook kan doen is naar Wondercar gaan. Kzie dat je toch uit het Antwerpse bent en in Kontich heb je er zo 1 dus... Dit is hun tarief : Spot repair € 105 / spot (oppervlakte van een A4 blad) Eventueel éénmalig forfait verf € 42 bedankt voor de tip van wondercar. werkt die spot repair ook als de schade tot op de plastiek is? m.a.w. de zwarte plastiek is zichtbaar Quote
Urbanfoto Posted April 6, 2013 Posted April 6, 2013 bedankt voor de tip van wondercar. werkt die spot repair ook als de schade tot op de plastiek is? Bekijk de website eens van wondercar. Daar staat het allemaal op . Quote
chloso Posted April 6, 2013 Author Posted April 6, 2013 Bekijk de website eens van wondercar. Daar staat het allemaal op . idd. net gekeken zal ik daar eens werk van laten maken want het blijft zonde die schade. Quote
Urbanfoto Posted April 6, 2013 Posted April 6, 2013 Smorgens binnen en savonds terug met wat geluk Quote
Urbanfoto Posted April 11, 2013 Posted April 11, 2013 En heb je al contact gehad met wondercar? Quote
chloso Posted April 11, 2013 Author Posted April 11, 2013 En heb je al contact gehad met wondercar? neen nog niet kga t nog even zo laten. heb het wat opgepoetst en 't valt al minder op nu. toch bedankt voor de info Quote
Recommended Posts