Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

verlichting deurpaneel spiegelbediening

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo leden

bij mijn rio superpack 2012 branden alleen de knoppen van de elektrische ramen in het deurpaneel.maar de knoppen van de spiegelafstelling en inklapknop en de blokkeerknop voor de achterramen zijn niet verlicht.beetje vreemd omdat elk tekentje in de auto verlicht is,zelfs de knoppen in de achterdeuren voor de ramen.Bij de dealer zeiden ze dat dat zo hoorde.Hoort dit inderdaad niet te branden of werkt het toevallig gewoon niet..

Geplaatst

Alleen de knoppen die je onder het rijden zou nodig hebben zijn verlicht. Spiegels en raam vergrendeling achter zijn meestal wel al goed ingesteld.

Geplaatst

Waarom hebben mensen zo weinig vertrouwen in de dealer dat zij helemaal een account aanmaken om zo'n vraag te stellen .....

Geplaatst

@RioRIo waarom niet?? Een goede dealer is tegenwoordig een uitzondering. 9 van de 10 weet niet wat service betekend en denken dat ze er zijn op het moment de auto verkocht is. Ik heb diverse dealers voor mijn auto gehad en aan het werk gezien. Ik kan je vertellen dat er wereld van verschil zit tussen dealers. Sommige zijn het keurmerk amateuristisch nog niet eens waard.

Geplaatst

@RioRio idd niks mis mee hoor. 

Domme vragen bestaan niet namelijk, en je kan het maar beter vragen hier als voor elke wissewasje naar de dealer te gaan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...