y.g Posted April 7, 2013 Posted April 7, 2013 hallo allemaal via hier wil ik mij even voorstellen, ik ben vanuit zwijndrecht in belgie ik ben al eens paar keer komen kijken op dit forum, en omdat hier iedereen, iedereen probeert te helpen als iemand met een vraag zit, is het wel leuk om hier mee te helpen, ik heb net een nieuwe kia sportage benzine in het wit gekocht, (het is mijn eerste kia) en ik moet zeggen dat ik zeer te vrede mee ben. ik zou graag stilaan mijn sportage veranderen, er staat nu al chrome lijsten rond de koplamp en achterlichten. het volgende zijn - de velgen - opstap trede - rvs uitlaten - spoiler achter op mvg y.g Quote
Specialmade Posted April 7, 2013 Posted April 7, 2013 Y.G. Welkom op dit forum en veel lees- / rijplezier en veel veilige kilometers met de nieuwe Sportage. Zie dat er een begin gemaakt is met het "pimpen" van de auto en dat er nog een aantal aanpassingen op stapel staan. Natuurlijk zien wij hier graag foto's van de nieuwe bolide. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Recommended Posts