Jump to content

Recommended Posts

Posted

Volgens mij is het gelukt met de schermafbeelding ;)

Gr Daiz

eummm dus niet hij wil er niet op :S

Posted

Ik zal aankomend weekend met een aantal afbeeldingen laten zien hoe dit gemakkelijk te doen is.

Maar als het goed is moet het bij jou nu al gaan werken Daiz... Tenminste... heb het je nu in elk geval uitgelegd :wink:

Groeten,

Peter

Posted

Bij mij is mijn Avatar ook niet te zien terwijl ik dee toch duidelijk heb geupload naar dit forum..

in mijn profiel is deze wel te zien.. Rara hoe kan dat?

Alex

Posted

Probleem opgelost....

Ik had mijn avatar geupload bij mijn profielafbeelding en niet bij mijn schermafbeelding..

E Voila en het is te zien...

Posted

Hoi Alex,

Daar vergis je je idd heel makkelijk mee. Het is een leuke extra, die profielafbeelding, maar word ook makkelijk 'verward' met schermafbeelding.

Had je deze afbeelding ook al op het oude forum, os is het een nieuwe?

Groeten,

Peter

Posted

Dit is een nieuwe.. goed opgelet... Op het oude forum was hij zwart/wit maar vind deze toch meer iets spreken.

Geeft precies weer wat onze cee'd SW is.. zwart en supersnel(chiptuning) en mooi net als de Black Mamba...

• Administrators
Posted
Help :P

en nu?

Nu is het opgelost, ik heb de afbeelding voor je verplaatst van profielafbeelding naar avatar; het is nog even zoeken met al die opties :wink:

Posted

Ahhhh dank je wel Jeroen :D

Er zijn inderaad veel knopjes..maar de avatar deed het op een of andere manier niet ;)

(het uploaden)

Mooi forum!!,

Gr Daiz