El-Rio-Grande Posted December 17, 2008 Posted December 17, 2008 (edited) Omdat we nu een nieuw forum hebben waarbij we v Edited December 17, 2008 by El-Rio-Grande Quote
Guest Daiz Posted December 18, 2008 Posted December 18, 2008 Volgens mij is het gelukt met de schermafbeelding Gr Daiz eummm dus niet hij wil er niet op :S Quote
El-Rio-Grande Posted December 18, 2008 Author Posted December 18, 2008 Hij is nog niet zichtbaar hoor... Quote
El-Rio-Grande Posted December 18, 2008 Author Posted December 18, 2008 Ik zal aankomend weekend met een aantal afbeeldingen laten zien hoe dit gemakkelijk te doen is. Maar als het goed is moet het bij jou nu al gaan werken Daiz... Tenminste... heb het je nu in elk geval uitgelegd Groeten, Peter Quote
Guest Daiz Posted December 18, 2008 Posted December 18, 2008 Nou ben benieuwd, heb gedaan wat je zei Quote
Alex VB Posted December 18, 2008 Posted December 18, 2008 Bij mij is mijn Avatar ook niet te zien terwijl ik dee toch duidelijk heb geupload naar dit forum.. in mijn profiel is deze wel te zien.. Rara hoe kan dat? Alex Quote
Alex VB Posted December 18, 2008 Posted December 18, 2008 Probleem opgelost.... Ik had mijn avatar geupload bij mijn profielafbeelding en niet bij mijn schermafbeelding.. E Voila en het is te zien... Quote
El-Rio-Grande Posted December 19, 2008 Author Posted December 19, 2008 Hoi Alex, Daar vergis je je idd heel makkelijk mee. Het is een leuke extra, die profielafbeelding, maar word ook makkelijk 'verward' met schermafbeelding. Had je deze afbeelding ook al op het oude forum, os is het een nieuwe? Groeten, Peter Quote
Alex VB Posted December 19, 2008 Posted December 19, 2008 Dit is een nieuwe.. goed opgelet... Op het oude forum was hij zwart/wit maar vind deze toch meer iets spreken. Geeft precies weer wat onze cee'd SW is.. zwart en supersnel(chiptuning) en mooi net als de Black Mamba... Quote
Administrators Jheroen Posted December 20, 2008 Administrators Posted December 20, 2008 Help en nu? Nu is het opgelost, ik heb de afbeelding voor je verplaatst van profielafbeelding naar avatar; het is nog even zoeken met al die opties Quote
Guest Daiz Posted December 21, 2008 Posted December 21, 2008 Ahhhh dank je wel Jeroen Er zijn inderaad veel knopjes..maar de avatar deed het op een of andere manier niet (het uploaden) Mooi forum!!, Gr Daiz Quote
Recommended Posts