Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Volgens mij is het gelukt met de schermafbeelding ;)

Gr Daiz

eummm dus niet hij wil er niet op :S

Geplaatst

Ik zal aankomend weekend met een aantal afbeeldingen laten zien hoe dit gemakkelijk te doen is.

Maar als het goed is moet het bij jou nu al gaan werken Daiz... Tenminste... heb het je nu in elk geval uitgelegd :wink:

Groeten,

Peter

Geplaatst

Bij mij is mijn Avatar ook niet te zien terwijl ik dee toch duidelijk heb geupload naar dit forum..

in mijn profiel is deze wel te zien.. Rara hoe kan dat?

Alex

Geplaatst

Probleem opgelost....

Ik had mijn avatar geupload bij mijn profielafbeelding en niet bij mijn schermafbeelding..

E Voila en het is te zien...

Geplaatst

Hoi Alex,

Daar vergis je je idd heel makkelijk mee. Het is een leuke extra, die profielafbeelding, maar word ook makkelijk 'verward' met schermafbeelding.

Had je deze afbeelding ook al op het oude forum, os is het een nieuwe?

Groeten,

Peter

Geplaatst

Dit is een nieuwe.. goed opgelet... Op het oude forum was hij zwart/wit maar vind deze toch meer iets spreken.

Geeft precies weer wat onze cee'd SW is.. zwart en supersnel(chiptuning) en mooi net als de Black Mamba...

• Administrators
Geplaatst
Help :P

en nu?

Nu is het opgelost, ik heb de afbeelding voor je verplaatst van profielafbeelding naar avatar; het is nog even zoeken met al die opties :wink:

Geplaatst

Ahhhh dank je wel Jeroen :D

Er zijn inderaad veel knopjes..maar de avatar deed het op een of andere manier niet ;)

(het uploaden)

Mooi forum!!,

Gr Daiz

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...