Gé_ Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Naar aanleiding van dit topic http://www.kiaclub.nl/topic/12626-toch-weer-garantieproblemen-met-kia-ceed-sw/ vraag ik me af hoe het zit met garantie op auto,s die gekocht zijn op een veiling van een dealer die failliet gegaan is zoals bijvoorbeeld aan croymans geliëerde garage,s die meegezogen werden in de ondergang van dit consortium. Deze auto,s worden immers verkocht door een veilinghuis en niet door een officiële dealer. Ik ben zelf in het bezit van zo,n auto , gekocht in 2009 en heb (gelukkig) tot nu toe geen redenen gehad om van garantie gebruik te moeten maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 enige die antwoord kan geven is Kia NL zelf. Stuur ze is een email? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbanfoto Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 De garantievoorwaardens zeggen toch dacht : Overdraagbaar op de volgende eigenaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Even uit het blote hoofd gezegd geldt voor Kia's voor 2010 gekocht een drie jaars garantie regeling. Voor de nieuw verkochte Kia's na 2010 is het zeven jaar geworden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Volgens mij is daar een uitzondering op en wel op de Kia Cee'd, die leverbaar is vanaf 2007/2008, daar geldt ook een zeven jaar garantie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts