Gé_ Geplaatst 13 April, 2013 Geplaatst 13 April, 2013 Naar aanleiding van dit topic http://www.kiaclub.nl/topic/12626-toch-weer-garantieproblemen-met-kia-ceed-sw/ vraag ik me af hoe het zit met garantie op auto,s die gekocht zijn op een veiling van een dealer die failliet gegaan is zoals bijvoorbeeld aan croymans geliëerde garage,s die meegezogen werden in de ondergang van dit consortium. Deze auto,s worden immers verkocht door een veilinghuis en niet door een officiële dealer. Ik ben zelf in het bezit van zo,n auto , gekocht in 2009 en heb (gelukkig) tot nu toe geen redenen gehad om van garantie gebruik te moeten maken. Quote
Remko .me Geplaatst 13 April, 2013 Geplaatst 13 April, 2013 enige die antwoord kan geven is Kia NL zelf. Stuur ze is een email? Quote
Urbanfoto Geplaatst 14 April, 2013 Geplaatst 14 April, 2013 De garantievoorwaardens zeggen toch dacht : Overdraagbaar op de volgende eigenaar. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 14 April, 2013 Geplaatst 14 April, 2013 Even uit het blote hoofd gezegd geldt voor Kia's voor 2010 gekocht een drie jaars garantie regeling. Voor de nieuw verkochte Kia's na 2010 is het zeven jaar geworden. Quote
Smart Geplaatst 19 April, 2013 Geplaatst 19 April, 2013 Volgens mij is daar een uitzondering op en wel op de Kia Cee'd, die leverbaar is vanaf 2007/2008, daar geldt ook een zeven jaar garantie. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.