EvandeR Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Hallo Kia riders, Allereerst erg handig deze site !!!! Op dit moment rij ik een Kia Rio LS 2002 maar vanaf zaterdag mag ik mijzelf de trotse eigenaar noemen van een nieuwe tweedehands Kia Cee'd sportywagon 1.4 cvvt seven Business 2010 !!!! Eerlijk gezegd was ik niet speciaal op zoek naar een Kia. Ik had maar een paar eisen voor een "nieuwe" auto. 1 Veiligheid !!!! 2 Voldoende ruimte voor mijn vrouw en twee kindertjes, respectievelijk 2 jaar ( zoon ) en 3 maanden ( dochter ). Dit ook omdat wij kampeerders zijn. 3 Een hogere instap dan dat we nu gewend zijn. 4 Rijcomfort met tenminste airco ( toch wel handig met 2 kindjes achterin. En kijk nou.........GESLAAGD met deze Kia !!!!! Nu is het natuurlijk wel appels met de spreekwoordelijk peren vergelijken maar de eerste proefrit die wij d( r )eden leek alsof we in de spreekwoordelijke zevende hemel belandt waren. Staat daar die se7en voor ??? Hoe dan ook ik kan niet wachten totdat wij zaterdag onze "nieuwe" limousine kunnen ophalen. 1 ding is zeker het wordt nu al ruzie maken wie de auto mag......... 1 Quote
Jim Brouns Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Welkom en veel plezier met de nieuwe auto. Quote
Specialmade Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 @EvandeR, Allereerst welkom op deze site. Leuk om te lezen dat iemand zo enthousiast is over zijn nieuwe auto. Dat die se7en voor jullie maar de zevende hemel mag zijn, worden en blijven. Een paar nachtjes slapen en dan kan het genieten beginnen. Alvast heel veel rijplezier en veel veilige kilometers met de Kia Cee'd sportywagon 1.4 cvvt seven Business. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Inderdaad helemaal geweldig om te lezen hoe enthousiast iemand is over zijn nieuwe auto. Heel veel plezier ermee maar dat gaat zeker lukken. Ps. Geen ruzie maken, verlies je toch;-) Quote
EvandeR Geplaatst 18 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 18 April, 2013 Inderdaad helemaal geweldig om te lezen hoe enthousiast iemand is over zijn nieuwe auto. Heel veel plezier ermee maar dat gaat zeker lukken. Ps. Geen ruzie maken, verlies je toch;-) Ja....daar ben ik ook bang voor...... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.