fibs Posted April 19, 2013 Posted April 19, 2013 Hoi ik heet Fabian en ben sinds Nov 2011 eigenaar van een Kia Sportage 3 1.6 benzine Quote
Specialmade Posted April 19, 2013 Posted April 19, 2013 @Fibs, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Vanaf nov. 2011 eigenaar van een SP3, dan heb je al veel veilige kilometers gemaakt en ik hoop dat er nog vele mogen volgen. Wij zijn hier gek op foto's van bolides !!!! Suc 6 Grtz. Specialmade Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.