Berry1971 Geplaatst 21 April, 2013 Geplaatst 21 April, 2013 Hallo, De zomer komt er weer langzaam aan. Heeft iemand ervaring/tips mbt zonnewering voor de nieuwe cee'd SW 2012? Ik ben mij aan het oriënteren naar een (goedkoop) setje wat past op de ramen. Groet, Berry Quote
patrickceed Geplaatst 21 April, 2013 Geplaatst 21 April, 2013 Als je ze gevonden hebt, dan voel ik mij zeer aanbevolen, had in mijn BMW sonniboys, paste perfect maar zie dat ze dus niets voor kia maken. Quote
Specialmade Geplaatst 21 April, 2013 Geplaatst 21 April, 2013 Voor zonwering kijk hier eens. Wellicht ook nu of in de nabije toekomst voor de nieuwe Cee'd. Bellen of vragen staat vrij. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
The Wizard Geplaatst 21 April, 2013 Geplaatst 21 April, 2013 Ik heb de originele gekocht. Staan super. Volgens mij staan ze in mijn gallerij. Vooral door de Super Pack getinte ruiten staat het mooi doordat er eigenlijk niet meer door de ramen heen gekeken kan worden. Quote
vette sajs Geplaatst 23 April, 2013 Geplaatst 23 April, 2013 Ik wilde de originele kopen, heb ik ook besteld bij de aankoop in november. maar deze zijn volgens de dealer niet verkrijgbaar, staan ook niet meer op de site. Ik heb de ramen nu met folie laten beplakken via de dealer, ziet er goed uit. Quote
OutOfFocus Geplaatst 1 Mei, 2013 Geplaatst 1 Mei, 2013 Hallo, De zomer komt er weer langzaam aan. Heeft iemand ervaring/tips mbt zonnewering voor de nieuwe cee'd SW 2012? Ik ben mij aan het oriënteren naar een (goedkoop) setje wat past op de ramen. Groet, Berry Als je een beetje handig bent, koop je folie bij de Action voor € 3,98/rol en plakt die op de ruiten (niet de voorste). Past altijd want op maat te snijden. Bij voorkeur aanbrengen op een windstille en droge dag. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.