Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

HOI : Ik zit met een probleem met mijn handzenders van de Comfort 150 elektrische deuropener van het merk Marantec. Aangezien er veel auto,s in garages staan hoop ik hier op hulp. Ik had een nieuwe handzender volgens voorschrift  een code willen geven gelijk aan de reeds aanwezige zender . Resultaat geen code op de nieuwe en ook geen code meer op de reeds aanwezige zender . Aangezien mijn begrijpend lezen verre van ideaal is zeg maar gerust belabberd :mad:  wil ik vragen of er iemand in de buurt van Tilburg bekent is met bovenstaande deuropener. Misschien moet er wel een nieuwe code in de motor  gezet worden. Wie kan mij helpen . Mvg John.

Geplaatst

Ik ben niet bekend met garage-openers, maar kom wel uit de buurt van Tilburg.

Kun je me misschien de handleiding sturen?

Dan wil ik wel kijken of ik er wijs uit kan.

Geplaatst

Ik ben niet bekend met garage-openers, maar kom wel uit de buurt van Tilburg. Kun je me misschien de handleiding sturen? Dan wil ik wel kijken of ik er wijs uit kan.

HOI : Bedankt voor de snelle reactie maar ik heb geen gebruiksaanwijzing maar als je op Google :  Marantec  150  comfort intikt vind je de handleiding . Bvd.  John

Geplaatst

klopt het dat je twee handzenders hebt standaard en nu nieuwe wil inlezen?

HOI : Jij ook bedankt . Ik heb 2 bestaande zenders en 1 nieuwe bijgekocht voor mijn vrouw  omdat ze met haar snorscooter niet door het loopdeurtje kan wat naast de garagedeur zit. 1 bestaande is voor in de garage en 1 voor in mijn auto dus totaal 3. Mvg John.

Geplaatst

dus nu kan je ze wel inlezen gelukkig opgelost dan ?

Nee want ik durf er nu niet meer aan te beginnen omdat ik nu maar 1 zender heb die nog werkt. Mislukt die poging dan kan mijn garage niet meer open. Mvg.John

Geplaatst

Ik heb de handleiding gelezen en moet het programmeren via een programmeer kabel.

verbind beide handzenders met de programmeer kabel.

houd de drukknop van de linker handzender ingedrukt. (deze handzender moet dus de werkende code hebben denk ik)

Druk nu op de drukknop van de rechter handzender, terwijl je ook de drukknop van de linker handzender ingedrukt blijft houden.

(Ik denk dat je van beide handzenders de knop 2 seconden ingedrukt moet houden, maar dat staat niet duidelijk in de handleiding)

Na 2 seconden is het programmeren klaar, verwijder de programmeer kabel.

Als het mislukt ben ik bang dat je behalve de handzenders ook de garagedeur opnieuw moet programmeren. Volgens de handleiding lijkt mij dit vrij ingewikkeld. Kun je beter laten doen door een bedrijf.

Geplaatst

Programmeren zal idd via de programmeerkabel moeten.

Maar wat ik niet snap is dat je binnen ook een zender nodig hebt: de installatie is voorzien van een

aansluiting voor een drukknop. Veel makkelijker, want die komt nooit zonder batterijen te zitten...

Geplaatst

Programmeren zal idd via de programmeerkabel moeten.

Maar wat ik niet snap is dat je binnen ook een zender nodig hebt: de installatie is voorzien van een

aansluiting voor een drukknop. Veel makkelijker, want die komt nooit zonder batterijen te zitten...

HOI : Bij mij zit geen drukknop ,maar ik zal eens nagaan of dat inderdaad mogelijk is. Mijn probleem is er echter niet mee opgelost. Greetz.John

Geplaatst

Ik snap wat je bedoelt.

Als ik de manual en jouw verhaal naast elkaar leg denk ik dat je per ongeluk je oorspronkelijke zender hebt ingeleerd met de code van de nieuwe ipv andersom...

Enige optie die ik zie is toch proberen met de laatste zender...

Geplaatst

Ik snap wat je bedoelt. Als ik de manual en jouw verhaal naast elkaar leg denk ik dat je per ongeluk je oorspronkelijke zender hebt ingeleerd met de code van de nieuwe ipv andersom... Enige optie die ik zie is toch proberen met de laatste zender...

Kan slotje op want het is opgelost door de installateur. Bedankt voor het meedenken. Greetz

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...