Manus63 Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Goedemorgen, ik ben Herman uit Vleuten en vanaf afgelopen zaterdag de trotse eigenaar van een Picanto R-sportbykia die geboren is in 2010. Het is nummer 11/130 dus dat past wel een beetje bij me Ik wil gelijk even van de gelegenheid gebruik maken om een vraag te stellen over het alarm wat er in schijnt te zitten. Weet iemand wat de werking van het alarm is, is dit alleen gerelateerd aan een verkeerde sleutel. De boel gaat in elk geval niet piepen als ik met een gesloten auto en open raam mijn arm naar binnen steek O, ja Dit is um! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 @Manus63, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Natuurlijk ook veel rijplezier en veel veilige kilometers met de Picanto R-sportbykia. Het ingebouwde alarm werkt op het openen/openbreken van de portieren. Echter is deze, normaliter, niet uitgevoerd met sensoren. Dus als je je arm door een openstaande ruit steekt zal er geen alarm afgaan. Suc6 Grtz. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Brouns Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Welkom en veel lees plezier hier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts