ekiaaM Geplaatst 28 April, 2013 Geplaatst 28 April, 2013 Hallo mede Kia rijders Ik ben Maaike, Ik ben officieel nog geen Kia rijder, maar binnenkort de trotse eigenaresse van een splinter nieuwe Kia Picanto in de kleur Cafe Mocha! Kan niet wachten tot ik erin kan gaan rijden. Zodra ik hem heb, zal ik een foto plaatsen van mijn nieuwe aanwinst. 3 Quote
Specialmade Geplaatst 28 April, 2013 Geplaatst 28 April, 2013 @ekiaaM, Welkom op dit forum en alvast veel leesplezier. Alvast veel rijplezier en veel veilige kilometers met de nieuwe Picanto. Je hebt het al begrepen, zodra de Picanto in bezit is wordt het foto's maken. Intussen kun je vast wat meer over de Kia Picanto te weten komen. http://www.auto.nl/D...%20picanto.pdf Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Jim Brouns Geplaatst 28 April, 2013 Geplaatst 28 April, 2013 Welkom en veel plezier met de auto. Succes met wachten. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.