Eddo Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 Ik ben ed reed sinds een paar jaar een nissan juke naar alle tevredenheid toen ik een week of 4 bij mijn dealer was werd daar net de nieuwe kia pro ceed uitgeladen wat een auto . Dus gelijk een proefrit aangevraagd en na een ritje was ik verkocht dus een witte superpack aangeschaft en met zwarte velgen op 26/4 heb ik hem opgehaald en de eerste duizend op de teller gezet wat een genot. Gr Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 @Eddo, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Tevens veel rijplezier en veel veilige kilometers met je nieuwe kia pro ceed. Natuurlijk zien wij hier graag de foto's van je nieuwe bolide. Suc6 Grtz. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Brouns Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 Welkom en veel plezier met de nieuwe aanwinst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broodje Kaas Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Welkom mede Pro Cee'd gebruiker! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts