Jump to content

Nanocom - Gilbert Tavenier

Recommended Posts

Ik ben Gilbert Tavenier, 35 jaar oud en afkomstig uit Almere. Woon hier samen met mijn vrouw en 2 thuiswonende kids en 1 uitwonende dochter.

Rijdt momenteel een 2012 Ford Focus Wagon, op zich een leuke auto maar toch te weinig ruimte. Gedachte ging uit naar een Ford C-Max maar de "gewone" versie is niet veel groter dan de Focus en de Grand C-Max vind ik een beroerd lelijke auto en met beetje opties al richting de 45.000 euro. Op het moment dat ik het er met mijn vrouw over heb komt de reclame van de nieuwe Carens voorbij..... toeval?

Mijn huidige auto kan ik eind van het jaar gewoon laten staan en als het goed is staat er dan al een Kia Carens voor mij klaar, we zijn in ieder geval druk aan het onderhandelen en voorbereiden! Wat een leuke auto!

In de Ford zit een 1.6 ecoboost motor met 150 pk en je merkt het verschil met de "normale" 1.6 van Kia enorm! Bij de dealer wisten ze mij te vertellen dat er binnen enkele maanden ook een 1.6 turbo motor beschikbaar zou komen.

Elders op het forum las ik over de 7 jaar kaartupdates en ook hoorde ik dat in enkele reviews, de dealer hier in Almere en zelfs Kia Nederland (hoe noemen jullie dat ook weer? KMNL?) vertellen mij dat hier niets van waar is!

Mocht je iets willen weten: vraag maar raak :)

Hoi,

Welkom hier,

vragen gaan meestal andersom :wink:

Jij vraagt, leden antwoorden, zoiets, haha !

Maak je niet druk over kaartupdates.

Dat onderhandel je met de dealer of je koopt elke 2 jr voor 100 eu een verse TT.

Kia Nederland wordt hier idd aangeduid als KiaMNL omdat ze dat zelf graag willen (Kia Motors NL)