Gast wil51 Geplaatst 7 Mei, 2013 Geplaatst 7 Mei, 2013 Sta ik daar met een lang pakket op het parkeerterrein van Ikea. Gaat de passagier voorstoel niet plat. Dat kon wel met mijn vorige Sportage. Dat vind ik wel een minpunt. Gelukkig was het smal en paste het net tussen de voorstoelen en heb ik een automaat. Dus hoefde niet onder een pakket door met mijn hand om te schakelen. Quote
alexx-61 Geplaatst 7 Mei, 2013 Geplaatst 7 Mei, 2013 ja ja.....het parkeerterrein bij Ikea he? Stoel ging niet plat? Heet je minnares Ikea? ha ha ha Quote
Gast wil51 Geplaatst 7 Mei, 2013 Geplaatst 7 Mei, 2013 ja ja.....het parkeerterrein bij Ikea he? Stoel ging niet plat? Heet je minnares Ikea? ha ha haGoed dat ze zo slank was en tussen de voorstoelen paste haha Quote
Remko .me Geplaatst 7 Mei, 2013 Geplaatst 7 Mei, 2013 Daar ben ik bij de Rio ook tegenaan gelopen!!! Precies hetzelfde ook bij de Ikea!! De stoel kan niet plat naar voren noch naar achteren Quote
Remko .me Geplaatst 7 Mei, 2013 Geplaatst 7 Mei, 2013 Was jij dit?https://www.youtube.com/watch?v=u7NDTnbum3Y 1 Quote
handyman Geplaatst 7 Mei, 2013 Geplaatst 7 Mei, 2013 Daar ben ik bij de Rio ook tegenaan gelopen!!! Precies hetzelfde ook bij de Ikea!! ja ja.....het parkeerterrein bij Ikea he? Stoel ging niet plat? Heet je minnares Ikea? ha ha ha hmmmm, snap nu waarom het daar altijd zo druk is Quote
Pipercub Geplaatst 8 Mei, 2013 Geplaatst 8 Mei, 2013 In mijn Volvo v50 kon ik de rugleuning van de voorstoel geheel voorover klappen en dat was een perfecte oplossing. Maar Kia moet wat te verbeteren hebben in de toekomst om een nieuwe Sportage te verkopen.:>) Quote
der Rudi Geplaatst 6 Juni, 2013 Geplaatst 6 Juni, 2013 Gebeurt dat ook op andere parkeerterreinen? (ik kon het niet laten dit te posten .......................) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.